محل تبلیغات شما
نحوه برخورد با نظرات منفی جعلی در Google
SEO محلی | مدیریت شهرت
نظرات نویسنده کاملاً خاص خود اوست (به استثنای واقعه غیر ممکن بعید خواب هیپنوتیزم) و ممکن است همیشه منعکس کننده نظرات موز نباشد.
بررسی های جعلی برای کسانی که صاحب مشاغل کوچک هستند ، یک مشکل رو به رشد است. در دنیای آنلاین ، ایجاد یک حساب کاربری جدید و یک بررسی مثبت یا منفی برای هر مشاغل - صرف نظر از اینکه آیا شما تاکنون سعی در استخدام آنها داشته باشید ، بسیار آسان است.

Google تعداد زیادی خط مشی را برای کاربرانی که بررسی را ترک می کنند. اما طبق تجربه من ، آنها در بدست آوردن خودکار نقض این ت ها وحشتناک هستند. در آژانس من ، تیم من هر ماه وقت را صرف نظارت بر بررسی ها برای مشتریان و رقبای آنها می کند. خبر خوب این است که اگر شما در ردیابی آنها کوشا هستید و می توانید به اندازه کافی خوب دلیل این بررسی را خلاف دستورالعمل ها ایجاد کنید ، می توانید با تماس با گوگل در توییتر ، فیس بوک و یا گزارش از طریق انجمن از بین ببرید.

اخیراً ، شرکت من با سه بررسی منفی مواجه شد ، همه در مدت زمان 5 دقیقه باقی مانده است:



دو تا از سه بررسی رتبه بندی بدون بررسی بود. خلاص شدن از شر این سخت ترین آنهاست زیرا معمولاً گوگل به شما می گوید دستورالعمل ها را نقض نمی کنید - زیرا هیچ متنی در مورد آنها وجود ندارد. من فوراً می دانستم که آنها مشتری نیستند ، زیرا من واقعاً در مورد کسانی که با آنها کار می کنم گزینشی هستم و پایه مشتری خود را عمداً کوچک نگه می دارم. می دانستم کسی که به من پول می دهد ناراضی است یا خیر.

چالش با بررسی های منفی در Google
چالش این است که Google نمی داند مشتریان شما چه کسانی هستند و آنها "این مشتری نبود" را به عنوان یک دلیل قابل قبول برای حذف بررسی ، قبول نمی کنند ، زیرا به افراد اجازه می دهد از نامهای کاربری ناشناس استفاده کنند. در بیشتر موارد ، اثبات هویت شخصی به صورت آنلاین بسیار دشوار است.

چالش دیگر این است که شخص لازم نیست مشتری باشد که واجد شرایط ترک بررسی باشد. آنها باید یک "تجربه مشتری" داشته باشند ، که می تواند چیزی باشد از تلاش برای تماس با شما و گرفتن پیام صوتی شما به سمت پایین دفتر شما و فقط مرور در اطراف.

چگونه پاسخ دهیم
هنگامی که برای ساختن یک تجارت خوب و اخلاقی تلاش می کنید ، همیشه عصبی می شود وقتی که یک فرد تصادفی قدرت تخریب آنچه شما سالها برای ساختن آن داشتید را از بین ببرد. اگر می گفتم که وقتی این بررسی ها کم کم ناراحت شدم دروغ می گویم. خوشبختانه ، من می توانم توصیه هایی را که در دهه گذشته به بسیاری از افراد داده ام ، دنبال کنم ، این یعنی آرامش و فکر کردن چشم اندازهای آینده شما هنگام بررسی مجدد و نحوه پاسخگویی به آن ، چه مواردی را خواهند دید.

راه حل: معضل خود را با ما در میان بگذارید
من تصمیم گرفتم در مورد سه بررسی منفی دوست داشتنی خود در توییتر و فیس بوک قرار دهم و پاسخی که گرفتم بسیار زیاد بود. مردم واقعاً چیزهای عالی و سرگرم کننده ای برای گفتن درباره معضل من داشتند.

عزیز: هر کسی که صبح امروز لیست های من را با بررسی های جعلی منتشر کرده است. احتمالاً باید با نامهای کاربری قابل باورتری پیش رفته باشید. #StopCrapOnTheMap pic.twitter.com/9Nat163d93

- جوی هاوکینز (JoyanneHawkins) 16 ژانویه 20
کسی که پشت این سه بررسی بود به دنبال آسیب رساندن به تجارت من بود. جنجال برانگیز این است که آنها در واقع به من کمک کردند ، زیرا من در نتیجه سه تجربه مثبت جدید در نتیجه به اشتراک گذاشتن تجربه خود با افرادی که می دانستم پشت سرم می کنند گرفتم.

برای اکثر مشاغل ، ممکن است مسیحیان شما در توییتر نباشند ، اما می توانید در مورد آن در پروفایل شخصی Facebook خود پست کنید. دوستانی که از خدمات شما استفاده کرده اند یا از شغل شما حمایت کرده اند ، به همان شیوه پاسخ می دهند. توجه به این نکته مهم است که من هرگز از کسی نخواستم که هنگام ارسال این مطلب ، من را بررسی کند - این فقط پاسخ طبیعی افرادی بود که طرفداران شرکت من بودند و آنچه را که ما در نظر داریم. اگر یک شرکت عالی هستید ، این نوع مشتری ها را خواهید داشت و آنها باید افرادی باشند که می خواهید این تجربه را با آنها به اشتراک بگذارید!

اما در مورد حذف بررسیهای منفی چطور؟
در این حالت ، من توانستم سه بررسی را حذف کنم. با این حال ، چندین مورد نیز وجود داشته است که من دیده ام که گوگل از حذف آنها برای دیگران خودداری می کند. برنامه B من ارسال پاسخی به بررسی هایی بود که با بازپرداخت 100٪ این "مشتریان" ارائه می داد. از این گذشته ، 100٪ صفر هنوز صفر است - من چیزی برای از دست دادن نداشتم. این امر همچنین اطمینان می یابد که چشم اندازهای آینده می بینند که من مایل هستم به افرادی که تجربه منفی دارند بپردازم ، زیرا حتی بهترین مشاغل جهان نیز کامل نیستند. به همان اندازه که من عاشق میانگین امتیاز 5 ستاره خودم هستم ، مطالعات نشان داده اند که 4.2-4.5 در واقع امتیاز متوسط ​​ستاره ایده آل برای احتمال خرید است.

آیا با نقدهای منفی جعلی در Google تجربه ای داشتید؟ اگر چنین است ، من دوست دارم در مورد آن بشنوم ، بنابراین لطفاً نظر دهید.

درباره JoyHawkins -

جوی هاوکینز از سال 2006 در صنعت جستجوگرهای محلی مشغول به کار است و عاشق بودن به عنوان یک عضو برتر گوگل است . او همچنین عاشق گذراندن وقت برای مدیریت حساب های Google AdWords است و در گوگل جستجو و نمایش گواهی شده است. او همچنین یک سخنران در کنفرانس های مختلف بازاریابی موتور جستجو مانند SMX و LocalU است .

او در حال حاضر به عنوان مالک استرلینگ Sky Inc در Uxbridge ، ON ، کانادا فعالیت می کند. مسئولیت های روزانه جوی در آنجا شامل عیب یابی مشکلات رتبه بندی در گوگل برای پیچیده ترین و دشوارترین حسابها ، به روزرسانی دفترچه راهنمای آموزش وی (راهنمای متخصص SEO محلی ) ، مشاوره در مورد نحوه استفاده از محصولات Google و ابزارها و تاکتیکهای مربوط به آموزش سئو ، فروش و مدیریت محلی است. SEO ، رسانه های اجتماعی و AdWords صاحبان مشاغل کوچک را تشکیل می دهند و از روند و روندهای جدید در SEO محلی و بازاریابی موتورهای جستجو (SEM) در جهان پیروی می کنند. می توانید با وی در G + ارتباط برقرار کرده یا در توییتر دنبال کنید .


راهنمای عملی برای یافتن آدرس ایمیل هر کسی

نحوه برخورد با نظرات منفی جعلی در Google

پیوندهای PBN را بخرید

، ,بررسی ,یک ,منفی ,مورد ,های ,در مورد ,است که ,سه بررسی ,این است ,که من

مشخصات

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

کار نا تمام calmtyrrlemit Ollie's game Aranim John's page John's game travtheocoter همه آدمهای زندگی من mekacarbo protorverca