محل تبلیغات شما

پروتکل PICA: یک نسخه تجسم برای داستان نویسی داده های تأثیرگذار - جمعهوایت برد

 

اگر فهمید که ارائه های شما غالباً با یک پذیرشولرم روبرو می شوند ، یک علامت مطمئن است که زمان آن رسیده است که شما در داستانسرایی داده های خود سرمایه گذاری کنید. با رعایت چند قانون هوشمند ، یک رویکردساختار یافته برای تجسم داده ها می تواند تفاوت در نحوه دریافت و عملکرد ذینفعانبر اساس بینش شما ایجاد کند. در این نسخه از وایت برد جمعه ، ما خوشحالیم که ازداده ها و متخصص لیا پیکا استقبال می کنیم تا روش استراتژیک او را برای ایجادنمودارهای بسیار مؤثر به اشتراک بگذاریم. آموزش و یادگیری علم سئو را در وب سایت های گوناگونی میتوانید بیابید

 

یک نسخه تجسم برای داستان نویسی تأثیر پذیر

 

برای باز کردن نسخه با وضوح بالا در یک برگه جدید، روی تصویر تخته سفید کلیک کنید!

 

رونویسی فیلم

 

سلام ، هواداران Moz.به نسخه دیگر جمعه Whiteboardخوش آمدید. من اینجا هستم که این هفته درمورد موضوع بسیار داغی در فضای بازاریابیدیجیتال با شما صحبت کنم. بنابراین نام من Lea Picaاست ، و من مربی ، مربی ، گوینده ، وبلاگ نویس و پادکست در LeaPica.comیک مربی داستان سرایی در زمینه داده ها هستم.

 

می خواهم یک داستان کوچک را برای شما تعریفکنم. بنابراین به عنوان 12 سال که من به عنوان یک تحلیلگر دیجیتال و SEM می گذرد ، من سابقاً بینشهای زیادی را ارائه می دادم ، اما هیچ اتفاقی در نتیجه آن رخ نداد. مردم به خوابرفتند یا هرگز پاسخی ندادند. اقدامی صورت نگرفت. بنابراین تصمیم گرفتم بفهمم چهاتفاقی افتاده است و من این همه ترفندهای عالی را برای انجام آن یاد گرفتم.

 

آنچه در سفر من آموخته ام این است که تجسماطلاعات موثر داستانی را به سرعت ، واضح ، دقیق و اخلاقی برقرار می کند و واقعاًچهار هدف اصلی داشت - اطلاع رسانی به تصمیمات ، الهام بخشیدن به عمل ، گالوانیزهکردن مردم و از همه مهمتر ارتباط با ارزش. از کارهایی که انجام می دهید

 

در حال حاضر ، بسیاری از کارها وجود دارد که میتوانید انجام دهید ، اما من در تلاش بودم تا یک فرآیند خاص را پیدا کنم که به منکمک کند تا از آنچه من در تلاش برای برقراری ارتباط برای دریافت افراد برای انجامآن بودم ، کمک کند. بنابراین من روش خود را توسعه دادم. این پروتکل PICA نامیده می شود ، و این یکتجسم تجسم برای داستان سرایی داده های تأثیرگذار است. آنچه من در مورد این پروتکلدوست دارم این است که عملی ، قابل دسترسی است. پیچیده نیست نسخه ای است و قابلتکرار است. من اعتقاد دارم که هر وقت به آنجا بروید ، باید به آنجا بروید.

 

بنابراین بیایید بگوییم که یکی از مدیران ،مشتریان ، ذینفعان شما از شما چنین چیزی را می پرسد ، "موفق ترین گروه هایکلمات کلیدی ما چیست؟" چیزی شبیه به آن مبهم است. حال قبل از اینکه به سکویتجسم داده خود بپردازید و شروع به پرتاب نمودارهایی مانند آن کنید ، داغ می خواهمکه یک قدم عقب بردارید و با اولین قدم در فرآیند شروع کنید ، که برای P هدف است.

P برای هدف

 

بنابراین فهمیدم که هر تجسم عالی داده با یکسوال یا سوال بسیار متمرکز شروع می شود.

 

    آیا شما وجود دارید؟ با آن فلسفی بگیرید.

    چه نیاز مخاطب من را ملاقات می کنید؟

    چه تصمیماتی را برای اطلاع رسانی می گذارید؟

 

این سؤالات به شما کمک می کنند تا واقعاً درمورد آنچه می خواهید ارائه دهید متمرکز شوید و از مشاهده نوع سوزن در روش کاهو ازدیدن چیزهایی که می تواند جلوگیری کند ، خودداری کنید.

 

بنابراین پاسخ به این سؤالات در تصمیم گیری مهمبه شما کمک می کند ، یک نوع نمودار مناسب برای پیامی که می خواهید انتقال دهیدانتخاب کنید. برخی از راه هایی که می خواهید این کار را انجام دهید - من می شنومکه شما بچه ها کمی به کلمات کلیدی شبیه هستید - می خواهید به کلمات کلیدی آنچهمردم از شما درخواست می کنند گوش دهید. بنابراین در این حالت ، "موفق ترین"داریم. خوب ، این نشان دهنده مقایسه است. انواع مختلف یا کمپین یا گروه ها ، ایندسته ها هستند. بنابراین به نظر می رسد آنچه که می خواهیم برای مقایسه یک مقایسهاساسی است. انواع دیگری از کلمات کلیدی که می توانید جستجو کنید وجود دارد ، مانندتغییر در طول زمان ، چگونگی این امر روی آن تأثیر می گذارد. پاسخ یا نظرات. همه اینموارد به شما کمک می کنند تا مناسب ترین تصویری خود را تعیین کنید.

 

حال ، در این مورد ، ما یک مقوله مقایسه‌ای داریم، بنابراین من همیشه به اصول اولیه برمی گردم. این یک قدیمی اما خوب است ، اما مامی خواهیم نمودار نوار سعی شده و واقعی را انجام دهیم. این کاملاً جهانی است ومنحنی یادگیری ندارد. آنچه من توصیه نمی کنم نمودارهای پای است. نه نه نه. مگر اینکهفقط در بخش تصویری خود دو بخش داشته باشید و یکی غیرقابل تصور از دیگر بزرگتر باشد، نمودارهای پایپز بهترین انتخاب برای برقراری ارتباط دسته بندی ، ترکیب و رتبهبندی نیست.

من برای بینش

 

بنابراین ما انتخاب خود را داریم. اکنون قصدداریم به مرحله بعدی روش شناسی برویم ، که من برای بینش هستم. بنابراین بینش چیزیاست که به فرد امکان می دهد چیزی را سریع ، دقیق و شهودی بفهمد. به این معیارهافکر کنید.

 

راهنمای عملی برای یافتن آدرس ایمیل هر کسی

نحوه برخورد با نظرات منفی جعلی در Google

پیوندهای PBN را بخرید

، ,یک ,  ,بنابراین ,تجسم ,داده ,که می ,است که ,را برای ,داده های ,کنید   ,برای داستان نویسی ,برای برقراری ارتباط

مشخصات

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

الوندبلاگ انجام پروژه های برنامه نویسی دانلود رایگان فیلم من و شارمین عکس و مدل جدید 2019 - 1398 عملیات غرور آفرین کربلای 5 progoninma Patrice's memory niafursmonal Wesley's page تراوشات ذهنی من