محل تبلیغات شما
Domain Authority یک معیار فوق العاده شناخته شده در سراسر صنعت سئو است ، اما روش درست استفاده از آن چیست؟ در نسخه این هفته جمعه وایت برد ، ما خوشحالیم که از Cyrus Shepard استقبال کرد ، زیرا او در مورد بروزرسانی جدید Domain Authority 2.0 جدید توضیح می دهد ، و چگونه می تواند از قدرت آن برای موفقیت SEO خود استفاده کند.



برای باز کردن نسخه با وضوح بالا در یک برگه جدید ، روی تصویر تخته سفید کلیک کنید!

رونویسی فیلم
هودی ، طرفداران سئو. به نسخه بسیار ویژه جمعه Whiteboard خوش آمدید. من سیروس شپرد هستم. افتخار می کنم که امروز با موز در اینجا حضور داشته باشم تا در مورد جدید Domain Authority صحبت کنیم. می خواهم در مورد چگونگی استفاده از Domain Authority برای انجام سئو واقعی صحبت کنم.

Domain Authority چیست؟
بیایید با تعریفی از واقعیت دامنه تأیید کنیم زیرا سردرگمی زیادی در آنجا وجود دارد. Domain Authority یک متریک از 1 تا 100 است که پیش بینی می کند دامنه در گوگل چگونه رتبه بندی می شود. حالا بیایید کمی آن را تجزیه کنیم و در مورد برخی از اسطوره های Domain Authority صحبت کنیم.

آیا Domain Authority یک عامل رتبه بندی است؟ خیر ، دامنه مؤثر یک عامل رتبه بندی نیست. آیا Google در الگوریتم خود از Domain Authority استفاده می کند؟ خیر ، گوگل در الگوریتم خود از Domain Authority استفاده نمی کند. اکنون Google ممکن است از برخی از معیارهای دامنه مانند بر اساس پیوندهایی مشابه Domain Authority استفاده کند ، اما آنها از خود Domain Authority استفاده نمی کنند. در واقع ، بهتر است اگر آنها را با خود همراه نکنید. آنها تمایل ندارند که خیلی آن را دوست داشته باشند.

بنابراین اگر این یک عامل رتبه بندی نیست ، اگر Google از آن استفاده نمی کند ، Domain Authority واقعاً چه کاری انجام می دهد؟ این یک کار را خیلی خوب انجام می دهد. رتبه بندی را پیش بینی می کند . این همان کاری است که برای انجام آن ساخته شده است. این همان کاری است که برای انجام آن طراحی شده است ، و خیلی خوب آن کار را انجام می دهد. و به همین دلیل ، ما می توانیم از روش های مختلفی برای SEO استفاده کنیم. بنابراین Domain Authority از سال 2010 ، حدود 8 سال است که تقریباً وجود دارد ، و از آن زمان به یک معیار بسیار رایج تبدیل شده است ، که به روشهای مختلف مورد استفاده و سوءاستفاده قرار گرفته است.

Domain Authority 2.0 چه جدیدی دارد؟
بنابراین چه جدید درمورد Domain Authority جدید وجود دارد که آن را بسیار بزرگ و کمتر مورد سوءاستفاده قرار می دهد و کاربردهای بیشتری به آن می دهد؟ قبل از شروع این کار ، فریاد بزرگی برای دو تا از بچه هایی که به پیشرفت این مسئله کمک کردند - راس جونز و نیل مارتینسن-بورل - و بسیاری دیگر از افراد باهوش در موز بودند. برخی از دانشمندان جستجوی ما برای به روزرسانی این متریک برای سال 2019 کار فوق العاده ای انجام دادند.

1. فهرست پیوند بزرگتر
اولین مورد این است که Domain Authority جدید مبتنی بر فهرست جدید و بزرگتر لینک است ، و Link Explorer است که سال گذشته منتشر شد. این شامل 35 تریلیون پیوند است. روش های مختلفی برای قضاوت اندازه های شاخص وجود دارد ، اما این یکی از بزرگترین یا اگر نه بزرگترین فهرست لینک ها در دسترس عموم است که ما از آنها می شناسیم.


سی و پنج تریلیون پیوند ، به شما ایده می دهد که چقدر بزرگ است ، اگر می خواهید در هر ثانیه یک پیوند حساب کنید ، 1.1 میلیون سال حساب می کنید. این پیوندها زیاد است ، و این به این معناست که تعداد پیوندها در ایندکس قرار دارند که بر اساس آن ، Domain Authority جدید مبتنی است. دوم اینکه ، از یک مدل یادگیری ماشین جدید استفاده می کند. اکنون بخشی از Domain Authority به رتبه بندی های گوگل نگاه می کند و از یادگیری ماشینی استفاده می کند تا سعی کند مدل را متناسب با آن پیش بینی کند که چطور این رتبه ها جمع می شوند.

2. مدل یادگیری ماشین جدید
اکنون Domain Authority جدید نه تنها به پیروزی در جستجوی گوگل نگاه می کند ، بلکه همچنین به دنبال رتبه بندی در جستجوی گوگل نیست. مدل قدیمی فقط به برندگان نگاه می کرد. این امر در تعیین محل سقوط شما یا جایی که ممکن است دامنه یا URL در آن پیش بینی قرار بگیرد ، این مسئله را بسیار دقیق تر می کند.

3. اختلاط امتیاز اسپم
در مرحله بعد ، Domain Authority جدید با شناسایی اسپم همراه است.

Spam Score یک متریک اختصاصی Moz است که به تعدادی از عوامل در صفحه نگاه می کند ، و این موارد در متریک جدید گنجانیده شده است ، که این امر باعث اطمینان بیشتر می شود.

4- دستکاری لینک را تشخیص می دهد
همچنین ، و این بسیار مهم است ، سازمان دامنه جدید دستکاری لینک را تشخیص می دهد. این افرادی هستند که پیوندها ، PBN ها را می خرید و می فروشند و می فروشند.

خیلی بهتر است در حقیقت راس جونز در یک وبینار اخیر خود اظهار داشت که پیوند خریداران با Domain Authority جدید به طور متوسط ​​11 امتیاز کاهش می یابد. بنابراین ، Domain Authority جدید در ریشه کن کردن این دستکاری پیوند ، بسیار بهتر عمل می کند ، دقیقاً مانند گوگل در تلاش است. بنابراین بسیار نزدیک به آنچه گوگل در تلاش است شباهت دارد.

5. به روز رسانی های روزانه
در آخر اینکه ، دامنه جدید روزانه به روز می شود. این یک پیشرفت بزرگ است. اداره دامنه قدیمی قبلاً تقریباً هر ماه به روزرسانی می شد. * * * * دامنه جدید دائماً به روز می شود ، و دانشمندان جستجوی ما دائماً با پیشرفت خود پیشرفت هایی را اضافه می کنند.

بنابراین بسیار مرتباً به روز می شود و خیلی بیشتر بهبود می یابد. خوب این به چه معنا است؟ Domain Authority جدید دقیق ترین متد سطح دامنه برای پیش بینی نتایج جستجوی Google است که ما از آن آگاه هستیم. وقتی به عوامل رتبه بندی که از آنها می شناسیم ، مانند برچسب های عنوان یا حتی بک لینک استفاده می کنید ، میزان مشخصی از رتبه بندی را پیش بینی می کنند. اما Domain Authority در پتانسیل رتبه بندی افراد را از آب بیرون می کشد.

* توجه: ابزار تحقیق پیوند سابق ما ، Open Site Explorer ، که براساس ماهنامه انجام می شود ، به روز می شود و در نتیجه ماهانه نمرات DA به روز می شود. با راه اندازی Link Explorer در آوریل 20 ، نمرات Domain Authority به سمت روزآمد شدن روزانه منتقل شدند. این امر در مورد الگوریتم اساسی جدید یعنی Domain Authority 2.0 همچنان صادق است.

نحوه استفاده از Domain Authority برای SEO
بنابراین سؤال این است که چگونه ما واقعاً از این استفاده می کنیم؟ ما این قدرت فوق العاده را با Domain Authority داریم که می تواند رتبه ها را تا حدی پیش بینی کند. چگونه می توانیم از این موضوع برای سئو استفاده کنیم؟ بنابراین می خواهم به برخی نکات کلی برای موفقیت بپردازم.

نکته اول ، هرگز از Domain Authority در انزوا استفاده نکنید . شما همیشه می خواهید از آن با معیارهای دیگر و در متن استفاده کنید ، زیرا فقط می تواند خیلی به شما بگوید.

این یک ابزار قدرتمند است ، اما محدود است. به عنوان مثال ، وقتی در صفحه به رتبه بندی نگاه می کنید ، می خواهید به هدف گیری کلمات کلیدی بپردازید. شما می خواهید به محتوای درون صفحه ، تاریخچه دامنه و موارد دیگر مانند آن بپردازید. بنابراین هرگز به تنهایی از Domain Authority استفاده نکنید. این یک نکته کلیدی است.

دوم ، می خواهید به خاطر داشته باشید که مقیاس Domain Authority تقریباً لگاریتمی است .

خطی نیست. حالا این به چه معنی است؟ انتقال از یک دامنه صفر یا یک منبع دامنه به ده مؤسسه دامنه نسبتاً آسان است. می توانید تعداد انگشت شماری از پیوندها را بدست آورید ، و این بسیار خوب عمل می کند. اما حرکت از مانند 70 به 80 بسیار کار سختی است. هرچه بالاتر می برید سخت تر می شود. بنابراین یک DA 40 دو برابر DA 20 نیست.

این در واقع بسیار ، بسیار بزرگتر است زیرا هرچه بالاتر بروید و بالاتر و بالاتر بروید ، تا زمانی که به 100 نفر نرسید ، خیلی سخت تر می شود. سایت هایی مانند گوگل و فیس بوک ، تقریباً در محدوده 100 هستند و هر چیز دیگری وارد آن می شود. تقریباً شبیه قیف است.

بعد ، به خاطر داشته باشید که DA یک معیار نسبی است . هنگامی که از DA استفاده می کنید ، همیشه می خواهید بین رقبا یا نمرات گذشته خود مقایسه کنید .

داشتن DA 50 در واقع چیزی به شما نمی گوید مگر اینکه آن را با سایر نمرات DA مقایسه کنید. بنابراین اگر به دنبال گوگل هستید و سایتی دارای DA 50 است ، منطقی نخواهد بود مگر اینکه آنرا در متن "سایتهای دیگر چه چیزی قرار دهید؟" آیا آنها 40؟ آیا آنها 60 هستند؟ در این رابطه ، هنگامی که شما به DA خود نگاه می کنید ، می توانید در مقابل عملکرد گذشته یا رقبا مقایسه کنید.

بنابراین اگر من یک ماه 50 و 40 ماه گذشته داشته باشم ، این ممکن است به من بگوید که توانایی رتبه بندی من در گوگل در آن دوره زمانی افزایش یافته است.

1. ارزش پتانسیل یک لینک را ارزیابی کنید
بنابراین صحبت کردن در مورد موارد استفاده از SEO ، این را داریم. ما می دانیم که چگونه از آن استفاده کنیم. چند روش عملی برای استفاده از Domain Authority چیست؟ خوب ، یک محبوب بسیار معروف با DA قدیمی نیز در مورد ارزش بالقوه یک لینک داوری می کند.

به عنوان مثال ، شما هزار هدف از راه دور دارید که فکر می کنید برای درخواست پیوند باشید ، اما فقط برای 100 فرصت دارید زیرا می خواهید وقت خود را با عاقلانه سپری کنید و ارزش آن را ندارد که از 1000 سوال بپرسید. بنابراین شما ممکن است از DA به عنوان فیلتر برای یافتن با ارزش ترین اهداف لینک استفاده کنید. یک DA 90 ممکن است از DA 5 یا 10 با ارزش تر باشد.


اما باز هم ، شما نمی خواهید از انزوا استفاده کنید. شما می توانید به معیارهای دیگر ، مانند صفحه صحیح ، ارتباط و ترافیک نیز نگاه کنید. اما هنوز هم DA ممکن است یک معیار ارزشمند برای افزودن به این تجربه باشد.

2. مشکل در مورد کلمات کلیدی
قضاوت در مورد مشکل کلمات کلیدی ، قضاوت وقتی به SERP ها نگاه می کنید و می بینید که پتانسیل رتبه بندی من برای این SERP با این کلید واژه خاص چیست؟

اگر به SERP نگاه کنید و همه افراد DA 95 داشته باشند ، رتبه بندی در آن SERP بسیار سخت خواهد بود. اما اگر همه DA پایین تری داشته باشند ، ممکن است شانس داشته باشید. اما باز هم ، شما می خواهید به معیارهای دیگر ، مانند صفحه صحیح ، حجم کلمه کلیدی ، هدف قرار دادن صفحه نگاه کنید. برای اجرای این محاسبات می توانید از کلمه کلیدی امتیاز دشواری Moz نیز استفاده کنید.


3. عملکرد کمپین
در دنیای آژانس ها بسیار محبوب است ، عملکرد پیوند پیوند یا عملکرد کمپین به طور کلی ، و این نوع معنی دارد. اگر در حال ایجاد لینک برای مشتری هستید و می خواهید پیشرفت کنید ، یک روش معمول برای انجام این کار نشان دادن Domain Authority است ، به این معنی که ما این لینک ها را برای شما ساخته ایم و اکنون پتانسیل رتبه شما بیشتر است.

این یک معیار خوب است ، اما این تنها متریک نیست که گزارش می دهم. من قطعاً رتبه بندی را برای کلمات کلیدی هدفمند گزارش می کنم. من ترافیک و تبدیل را گزارش می کنم ، زیرا رتبه بندی پتانسیل یک چیز است ، اما من واقعاً دوست دارم نشان دهم که آن پیوندها در واقع کاری انجام داده اند. بنابراین تمایل بیشتری برای نشان دادن موارد دیگر دارم. اما DA کاملاً خوب است تا زمانی که آن را در متن نشان دهید ، عملکرد عملکرد کمپین را گزارش دهید.


4- خرید دامنه های موجود
یکی از محبوب ترین بازارها ، خرید دامنه های موجود است. سایت هایی مانند فلیپا اغلب DA یا برخی از متریک مشابه را نشان می دهند. مجدداً ، Domain Authority جدید در ریشه کن کردن دستکاری لینک بسیار بهتر عمل خواهد کرد ، بنابراین ممکن است این امتیازها از این نظر کمی قابل اعتمادتر باشند. اما دوباره، هرگز دامنه ای را فقط در Domain Authority خریداری نکنید.

شما می خواهید به عوامل زیادی مانند محتوا ، ترافیک ، تاریخچه دامنه و مواردی از این دست نگاه کنید. اما Domain Authority ممکن است یک فیلتر خط اول خوب برای شما باشد.

نحوه یافتن معیارهای Authority Domain
بنابراین کجا می توانید Autorizare Domain جدید را پیدا کنید؟ هم اکنون در دسترس است. می توانید به Link Explorer بروید . از طریق API Moz قابل دسترسی است.

MozBar رایگان ، شما می توانید MozBar را به صورت رایگان بارگیری کنید و روکش SERP را روشن کنید ، و DA را از طریق مرور در گوگل به شما نشان می دهد.

</s>avkanî
این برنامه در کمپین های Moz و همچنین Keyword Explorer موجود است . امیدوارم که این ایده به شما ایده هایی در مورد نحوه استفاده از Domain Authority ارائه دهد. لطفاً نظرات و نظرات خود را در نظرات زیر به اشتراک بگذارید. اگر این ویدیو را دوست دارید ، لطفاً به اشتراک بگذارید.

خیلی متشکرم ، همه روز خوبی داشته باشی.

رونویسی ویدیو توسط Speechpad.com

درباره Cyrus-Shepard -

Cyrus Shepard یک SEO و بنیانگذار Zyppy است . او در مورد سیگنال های رتبه بندی گوگل ، بهترین شیوه های سئو ، آزمایش ها ، تاکتیک ها و اخبار صنعت می نویسد. بهترین مکان برای پیدا کردن او در توییتر است .

راهنمای عملی برای یافتن آدرس ایمیل هر کسی

نحوه برخورد با نظرات منفی جعلی در Google

پیوندهای PBN را بخرید

، ,domain ,authority ,یک ,استفاده ,جدید ,domain authority ,رتبه بندی ,است ، ,در مورد ,می شود ,domain authority استفاده ,خاطر داشته باشید ,جدید domain authority

مشخصات

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

بزرگ ترین وب سایت کلیپ Robert's info acacusac viatingjasi شعر مهرداد دلتنگیام خبرها ائله بئله درهمستون laigesnabull