محل تبلیغات شما
با توجه به اهمیت روزافزون برند در سئو ، به نظر می رسد یک طعنه بی رحمانه است که به نظر می رسد بسیاری از مارک های نام خانوادگی با مدیریت کانال درگیر هستند. با این حال ، در زمان حضور در Distilled ، من دقیقاً همین موارد را دیدم: سایتهای بی شماری از نام های تجاری در کشورهای مختلف رکود و حتی ناامید کننده تر مدیران SEO که سعی در جلوگیری از رکود دارند.

با وجود شناختن مارك جهانی و سایر مزایای تعیین شده برای رشد ، واقعیت این است كه داشتن نام خانوادگی ، موفقیت SEO را تضمین نمی كند. در این پست ، قصد دارم بررسی کنم که چرا مارک های بزرگ و شناخته شده می توانند در عملکرد ارگانیک ، الگویی که من متوجه شده ام و برخی از تاکتیک های توصیه شده برای رفع آن چالش ها ، دچار مشکل شوند.

چیزی که ما وقتی در مورد یک میراث تجاری صحبت می کنیم درباره آن صحبت می کنیم
برای اهداف این پست ، اصطلاح "میراث میراث" برای شرکتهایی کاربرد دارد که با محصولی که می فروشند ارتباط بسیار محکمی دارند و ممکن است در گذشته ارائه دهنده همه جا برای آن محصول باشد. این بدان معنی است که آنها در قرن بیستم نام خانوادگی بودند ، یا ممکن است این باشد که آنها در روزهای ابتدایی استفاده از وب گسترده در مصرف کنندگان ، در حوزه خود پیشگام و تسلط داشته باشند. چند نمونه متنوع (که Distilled هرگز با آنها کار نکرده یا با آنها ارتباط برقرار نکرده است) شامل موارد زیر است:

و فارگو (ایالات متحده)
Craigslist (ایالات متحده)
تسکو (انگلیس)
این نمونه های گیلاس ، به طور بالقوه شدید از مارک های میراث انتخاب شده گیلاس ، اما هر سه مورد فوق ، و بیشتر آنچه که در این توضیحات است ، از نظر دید ارگانیک در پنج سال گذشته کاهش چشمگیری نشان داده است (تایید شده توسط سیستریکس ، ابزار من انتخاب - ابزار انتخابی شما ممکن است متفاوت باشد). این یک مسئله مشترک برای سایت های بزرگ و مستقر است - اوج گرفتن سال 2013 و 2014 و هرگز به آن اوج نرسید.

شایان ذکر است که رکود تنها وضعیت ممکن نیست - بعضی اوقات مارکها حتی می توانند در حال رشد باشند ، اما به سادگی در سطحی به دور از پتانسیل ، شما از همه جا بودن آنها انتظار دارید.

سؤال این است: چرا این اتفاق ادامه می یابد؟

دلیل 1: نام تجاری
احتمالاً بزرگترین مانعی که در راه عملکرد یک برند وجود دارد ، خود برند است. این ممکن است کمی عجیب به نظر برسد - قبلاً تصریح کرده بودیم که شرکت هایی که ما در مورد آنها صحبت می کنیم نام های خانوادگی بزرگی ، شناخته شده هستند. این به خودی خود باید به آنها در SEO کمک کند ، درست است؟

نکته این است که ، هرچند بسیاری از این اسامی بزرگ خانوار به رسمیت شناخته شده است ، اما آنها یکی از مغازه های یک مرحله ای نیستند که قبلاً بوده اند.

در اینجا چگونگی عملکرد مثال های نام تجاری فوق در جستجوی آورده شده است:




به طور کلی ، سایر برندهای مسلط و کاملاً عمودی در انگلستان نیز در جستجوی مارک چنین عملکرد خوبی ندارند:


دلایل احتمالی زیادی برای این دلیل وجود دارد - و ما بعداً به برخی از آنها خواهیم پرداخت - اما چند مورد قابل توجه شامل موارد زیر است:

نیتی - به ویژه برای مارک هایی که در ابتدا مشغول وب سایت بودند ، ممکن است آنها نیاز به تقویت تصویر و شناخت برند خود را فراموش کرده باشند.
رقبای بیشتر و معتبر. هنگامی که شما تنها اپراتور صالح هستید ، به عنوان بسیاری از این مارک ها یک بار بودند ، شما کل پای را داشتید. اکنون ، شما باید آن را به اشتراک بگذارید.
مردم به موتورهای جستجو اعتماد دارند. در بسیاری موارد ، مارک های همه جا در حال نزول هستند ، در حالی که اصطلاح عمومی در حال افزایش است.
برای مثال در مورد املاک و مستغلات در انگلستان این موضوع را بررسی کنید:


Rightmove و Zoopla دو مارک بزرگ در این فضا هستند و مدتی است که هستند. تنها یک خط در آنجا وجود دارد که روند رو به بالا دارد ، و این اصطلاح عمومی است ، "خانه های فروشی".

در مورد این چه کاری می توانم انجام دهم؟
اصولاً حرکت کنید! بسیاری از مسئولان بسیار ناچیز عمل کرده اند تا درمورد مواردی مانند محتوای قیف بالایی عمل کنند ، یا فقط پست های رسانه ای اجتماعی کم تحرک ایجاد کنند (من قبلاً در مورد برخی از این تاکتیک ها در اینجا ارسال کرده ام ). به راحتی می توان فهمید که چرا - این کانال ها و رویکردها کمترین بازده قابل اندازه گیری را دارند. با این حال ، باقی ماندن خلاء بیشتر در قیف شما بازی با آتش است ، به ویژه هنگامی که شما یک نام شناخته شده هستید. این فرصتی را برای بازیکنان کوچکتر باز می کند تا شکاف تشخیص را ببندند - تقریباً بدون هیچ هزینه ای.

دلیل 2: بدهی فنی
من مطمئن هستم که بسیاری از افراد با خواندن این مسئله ، تحقق تغییرات فنی - به ویژه اقدامات بزرگتر - را که توسط سازمانهای بزرگتر و بزرگتر انجام می شود ، سخت کرده اند. این می تواند ناشی از بوروکراسی پیچیده ، سیستم عامل های پیری و کاملاً پرشکوه ، گریز از خطر و به ویژه برای سئو ، عدم توانایی در خرید ارشد برای آنچه که اغلب می تواند تغییرات نسبتاً انتزاعی با کمی پاداش تضمین شده باشد ، باشد.

در مورد این چه کاری می توانم انجام دهم؟
در Distilled ، ما تقریباً به این چالش ها می پردازیم. من صف های زیادی را دیدم که به معنای واقعی کلمه ، سال هاست. همچنین سازمانهایی را دیده ام که کاملاً قادر به ابتدایی ترین اطلاعات در سایت های خود مانند زمان باز یا برچسب عنوان نیستند. در حقیقت ، این مسئله دقیقی بود که باعث شد چند سال پیش پلتفرم ODN ما به عنوان راهی برای دور زدن محدودیت های فنی و اثبات مزایا هنگام انجام این کار فراهم شود.

گزینه های سنگین تر در دسترس است - GTM می تواند برای انواع تغییرات بعنوان آخرین گزینه ، البته بدون مؤلفه اندازه گیری ، مورد استفاده قرار گیرد. راه حل های سطح CDN مانند کارگران لبه Cloudflare نیز در حال افزایش است تا بتوانند در جامعه SEO جستجو کنند.

در نهایت ، هرچند ، لازم است با دستیابی به موفقیت در ت سازمان ، مشکل را در منبع حل کنیم. یک پست کامل وجود دارد که باید وجود داشته باشد ، اگر چند هم نباشد ، اما اساساً ، این مسئله به وجود می آید که خودتان را بدون آسیب دیدگی به کسی گوش دهید. من فهمیدم که تمرکز روی روند نزولی در واقع مؤثرترین زاویه در بوروکراسی های بزرگ ، دارای ریسک پذیری است - که اساساً در معرض خطر گریزی خطر است - و همچنین بلند فریاد زدن در مورد هر موفقیت ، هرچند اندک.

دلیل 3: به روز نکردن تاکتیک ها به دلیل شیوه های دیرینه و خرابکارانه
به نوعی ، این به خطر بیزاری و ت باز می گردد - از این گذشته ، مارک های میراث از دست دادن چیزهای زیادی دارند. یکی از مظاهر خاص که من اغلب در سازمانهای بزرگتر متوجه شده ام ، کمپین ها و تاکتیک های مداوم است که در سالها با بهبود رتبه ها یا درآمد پیوند نداشته است.

یک مکالمه با یک سئو ارشد ارشد در یک مارک اصلی ، مرا گیج کرده است. من به یاد می آورم که او به من گفت چیزی در این باره "ما می دانیم که این کمپین برای ما استراتژیک مناسب نیست ، اما ما نمی توانیم برای هر چیز دیگری بخریم ، بنابراین این است یا بودجه را از دست می دهیم." خارق العاده.

این نوع سناریو می تواند زمانی معمول شود که تصمیم گیرندگان ارشد به کارکنان خود اعتماد ندارند - اغلب ، این یک CMO یا یک رهبر اجرایی مشابه است ، که یک دهه یا بیشتر انگشتان پا را در سئو فرو نکرده است. وقتی این کار را انجام دادند ، آنها با کمال ناراحتی متوجه می شوند که تیم SEO آنها این هفته هیچ پیوندی را خریداری نمی کند و در واقع مدت زمانی نیست. بنابراین واکنش آنها قابل پیش بینی است: "جای تعجب نیست که نتایج اینقدر ضعیف باشند!"

در مورد این چه کاری می توانم انجام دهم؟
متأسفانه ، شما ممکن است در کوتاه مدت این رفتار را تحقیر کنید. این بدان معنا نیست که شما باید لینک های خرید (یا ادامه) خرید را شروع کنید ، اما ممکن است ایده خوبی باشد که در هنگام کار روی اثبات ROI پروژه های خود ، فعالیت مشابه صدا را در استراتژی خود داشته باشید.

میان مدت ، اگر می توانید ذینفعان ارشد را به کنفرانس ها برسانید (من SearchLove را بسیار توصیه می کنم ، اگرچه ممکن است مغرضانه باشم) ، به نرمی مقاله ها و مطالب را با هم به اشتراک بگذارید "ممکن است جالب به نظر برسند" و آنها را در اخبار موفقیت هر برنامه دیگری غرق کنید. شما موفق شده اید با این مسیر پیش بروید ، می توانید آنها را در جهت درست حرکت دهید.

دلیل 4: مسابقه به پایین
منصفانه است که بگوییم ، با گذشت زمان ، راه اندازی یک تجارت آنلاین با سایتی مناسب و مرتب ، فقط آسان تر می شود. در گذشته مشاهده کردم که ورود کنندگان جدید وماً نباید با عوامل غیرمترقبه مثل همیشه در عواملی مانند Domain Authority همراه باشند تا در صدر جدول قرار بگیرند.

در نتیجه ، این مکان عادی شده است برای دیدن مشاغل جوان ، سریع و سریع ، و حداقل آن را افزایش می دهد سطح آشکار انتخاب در جایی که در طول تاریخ ممکن است یک کسب و کار میراث دارای انحصار صلاحیت اساسی است.

این مسئله حتی وقتی پیچیده تر باشد ، پیچیده تر است. اکثر سئو جستجوگرها موافق است که عوامل رفتار SERP را در رده بندی قرار می دهد ، بنابراین تصور مشاغل میراث ، که به طور نامتناسب از زاویه حق بیمه برخوردار هستند ، آسان است و برای کلیک در مقابل رقبا با قیمت مناسب تلاش می کنید. Google متوجه نیست که شما یک پیشنهاد حق بیمه دارید - آنها شما را با مشاغل رقابتی صرفاً با قیمت تمام می کنند.

در مورد این چه کاری می توانم انجام دهم؟
همانطور که من آن را می بینم ، دو رویکرد اصلی وجود دارد. یکی سوءاستفاده از اندازه شما برای جمع کردن بازیکنان کوچکتر است (به عنوان مثال ، هدف قرار دادن نامتناسب کلمات کلیدی در جایی که آنها موفق به یافتن شکاف در زره شما شدند) ، و مورد دوم ، اساساً ، بهینه سازی نرخ تبدیل.

تاکتیک های ساده مانند مرتب سازی صفحه فرود به صورت پیش فرض براساس قیمت (صعودی) ، داشتن عناوین قابل کلیک با USP متمرکز بر ارزش (به عنوان مثال تحویل رایگان) ، یا ایمیل های احتمالی پس از فروش (یا نه بیش از حد انجام شده) که به خوبی هدف قرار گرفته اند - همه راه های طولانی را طی می کنند کاهش وسوسه یک رقیب ارزان تر یا هکری.

دلیل 5: تجمعات فوق العاده (آمازون ، گوگل)
در بسیاری از عمودی ها ، پای کوچکتر می شود ، بنابراین به نظر می رسد که بازیکنان مسلط با یک برش کوچک روبرو می شوند.

چند نمونه بارز:

بسته های محلی صفحات فرود محلی را خراب می کنند
پروازهای Google ، Google Jobs ، و غیره سایتهای متخصص را از بین می برند
آمازون بخش بزرگی از جستجوی تجارت الکترونیکی را در دست می گیرد
در مورد این چه کاری می توانم انجام دهم؟
باز هم ، دو زاویه جداگانه در اینجا وجود دارد ، و یکی بسیار سخت تر از دیگری است. اولین مورد مشابه برخی از مواردی است که در بالا به آن اشاره کردم - قبل از این که مشتری موقت خود را Googling ترقی کند و دیدن آمازون و / یا گوگل در بالای سر شما باشد ، قیف و قفل کار خود را ادامه دهید. با این حال ، این فقط یک تاکتیک کاهش دهنده است.

دوم ، که برای بسیاری یا بیشتر مشاغل غیرممکن خواهد بود ، پریدن به درون شیطان است. اگر تا کنون این فرصت را داشته باشید که در پشت محصول Google یا Amazon آمازون شریک زندگی باشید ، ممکن است شما را بخورید که غرور خود را بلعید و از آن استفاده کنید. شما ممکن است تنها یکی از رقبای شما در طی چند سال باقی بماند و اگر این کار را نکنید ، شخص دیگری خواهد بود.

بسته بندی کردن
در حالی که بسیاری از مسائل مربوط به نیتی است ، و بسیاری از راه حلهای پیشنهادی من مربوط به سرمایه گذاری مجدد است که گویی شما یک برند برتر نیستید که به طور اتفاقی برنده شوید ، فکر می کنم ارزش دارد مکانیزم هایی را که این ترجمه به عملکرد ضعیف تر تبدیل می شود ، جستجو کنید. .

این موضوع به طور اجتناب ناپذیر با تجربیات و نظرات خودم بسیار پر رنگ است ، بنابراین دوست دارم نظرات خود را در نظرات زیر بشنوم. به همین ترتیب ، من آگاه هستم که هر یک از پنج دلیل من می تواند یک پست در نوع خودش باشد - کدام یک را دوست دارید بیشتر از آن دیدن کنید؟

درباره Tom.Capper -

مشاور ارشد لندن دیستیلد.

پست های معروف مانند این
4 روش غیر متعارف برای تبدیل شدن به یک SEO بهتر

راهنمای 3 مرحله ای شما برای ایجاد استراتژی موفقیت آمیز بررسی مجدد

5 نکات درباره نمایه کسب و کار Google برای بهبود ترافیک پا

راهنمای عملی برای یافتن آدرس ایمیل هر کسی

نحوه برخورد با نظرات منفی جعلی در Google

پیوندهای PBN را بخرید

، ,های ,یک ,مورد ,ممکن ,ها ,ممکن است ,است که ,در مورد ,بسیاری از ,که در

مشخصات

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

libpverroede Martha's blog klimdingbordia simavounum صبر ایوب مـــامـــوت گوناگون مطالب اینترنتی تورکی آذربایجانی Andrew's memory