محل تبلیغات شما
"ثابت کن" تقریباً در این مرحله نام بازی است.

به عنوان سئو ، ما تلاش زیادی را برای یافتن فرصت هایی برای مشتریان ، اجرای استراتژی ها و در بهترین روزها انجام می دهیم و به نتیجه ای می رسیم که می خواهیم به دست آوریم.

به همین دلیل هنگامی احساس می شود که احساس نابسامانی می کند (البته ذهنی را هم نمی دانیم) ، بعد از این همه افزایش در رتبه بندی ، ترافیک و تبدیل کارهای تولید شده ، مشتری های ما هنوز راضی نیستند.

قطع ارتباط از کجاست؟

ارزش SEO در چشم انداز جستجوی امروز
لازم نیست SEO ها را متقاعد کنید که کار آنها با ارزش است. ما به خوبی می دانیم که چگونه کار ما به وب سایتهای مشتری ما سود می دهد.

توجه ما به خزیدن و نمایه سازی این اطمینان را به وجود می آورد که رباتهای موتور جستجو تمام صفحات مهم مشتری ما را خزنده می کنند ، که وقت خود را در هیچ صفحاتی غیر مهم تلف نمی کنند و فقط صفحات مهم و با ارزش در این فهرست هستند.
از آنجا که ما درک می کنیم که چگونه Googlebot و سایر خزنده ها کار می کنند ، ما می دانیم چگونه اطمینان حاصل کنیم موتورهای جستجو صفحات ما را همانطور که قرار است درک شوند درک کنند و همچنین قادر به رفع هرگونه موانع برای این درک هستند (به عنوان مثال: اضافه کردن ساختار مناسب داده ها ، تشخیص مشکلات JavaScript ، و غیره)
ما وقت خود را صرف بهبود سرعت ، اطمینان از هدفگذاری مناسب زبان ، جستجوی مسائل UX ، اطمینان از دسترسی و موارد دیگر می کنیم زیرا قیمت بالایی را که Google در تجربه جستجوگر قرار می دهد می دانیم.
ما در مورد کلمات و عباراتی تحقیق می کنیم که مشتریان ایده آل مشتریان برای جستجوی راه حل برای مشکلات خود و کمک به ایجاد محتوایی که آن نیازها را برآورده کند ، کمک می کنند. به نوبه خود ، گوگل به مشتریان ما با رتبه های بالایی که کلیک می کنند پاداش می دهد. با گذشت زمان ، این می تواند هزینه های مشتریان ما را کاهش دهد.
زمان صرف شده برای کسب پیوند برای مشتریان ما اقتدار مورد نیاز برای کسب اعتماد و عملکرد خوب در نتایج جستجو را به آنها می دهد.
بسیاری از فعالیتهای SEO دیگر وجود دارند که تأثیر واقعی و قابل اندازه گیری را برای مشتریان خود به وجود می آورند ، حتی در یک منظره جستجو که شلوغ تر و کلیک های کمتری نسبت به گذشته داشته باشد. با وجود این نتایج ، اگر نتوانیم نقاط را برای مشتریان خود متصل کنیم ، کوتاهی خواهیم کرد.

رتبه بندی ، ترافیک ، تبدیل . چه چیزی وجود ندارد؟
رتبه بندی با کلمات کلیدی بدون ارزش کلیک چیست؟

ترافیک ارگانیک بدون تبدیل چقدر ارزش دارد؟

مبلغ تبدیل شده بدون رزرو / امضای سرب ارزش دارند؟

رتبه بندی ، ترافیک و تبدیل همه معیارهای مهم SEO برای ردیابی اینکه آیا می خواهید موفقیت تلاش های خود را اثبات کنید ، اما همه آنها به معنای رسیدن به هدف هستند.

در پایان روز ، آنچه مشتری شما واقعاً به آن اهمیت می دهد بازگشت سرمایه آنها (ROI) است. به عبارت دیگر ، اگر آنها نتوانند از نظر ذهنی بین نتایج جستجوگرها و درآمد آنها ارتباط برقرار کنند ، ممکن است مشتری شما را برای مدت طولانی حفظ نکند.


از جستجوگر گرفته تا مشتری: من این یک نمودار را برای یک مشتری قبلی تهیه کردم تا به شما نشان دهد که چگونه می توانند از سئو درآمد کسب کنند.

اما چگونه می توانید این کار را انجام دهید؟

10 نکته برای اتصال ارزش به موفقیت ارگانیک
اگر می خواهید به مشتریان خود کمک کنید تصویری شفاف تر از ارزش واقعی تلاش های خود داشته باشید ، برخی از روش های زیر را امتحان کنید.

1. بدانید که تبدیل به چه معناست
اصلی ترین کاری که مشتری شما می خواهد مردم در وب سایت خود انجام دهند چیست؟ این معمولاً چیزی مانند فرم پر کردن ، تماس تلفنی یا خرید داخل سایت (تجارت الکترونیکی) است. دانستن چگونگی استفاده مشتری از وب سایت خود برای کسب درآمد مهم است.

2. از مشتریان خود بپرسید که بالاترین ارزش شغل آنها چیست
بدانید چه نوع مشاغل / خریدهای مشتری اولویت بندی خود را دارد ، بنابراین می توانید آنها را نیز در اولویت قرار دهید. معمول است که مشتریان بخواهند مشاغل "جریان نقدی" خود (معمولاً با ارزش کمتر اما حجم بالاتر) را با مشاغل "زمان بزرگ" خود (ارزش بالاتر اما حجم پایین) متعادل کنند. شما می توانید در این صفحات به عملکرد و تبدیل ها توجه ویژه ای داشته باشید.

3. از نرخ نزدیک مشتری خود مطلع شوید
چه تعداد از هدایتی که کمپین های شما ایجاد می کنند در نهایت به مشتری تبدیل می شوند؟ این به شما کمک می کند مقادیر را به اهداف اختصاص دهید (نکته شماره 6).

4- از میانگین مشتری مشتری خود مطلع شوید
این امر می تواند مشکل باشد اگر مشتری شما خدمات مختلفی را ارائه دهد که همه آنها دارای ارزش های مختلف هستند ، اما می توانید به طور متوسط ​​ارزش مشتری را با نرخ نزدیک ترکیب کنید تا یک ارزش پولی برای پیوستن به اهداف به وجود آید (نکته شماره 6).

5- اهداف را در Google Analytics تنظیم کنید
هنگامی که می دانید چه مبلغی در وب سایت مشتری شما ایجاد می شود (نکته شماره 1) ، می توانید در Google Analytics هدفی را تنظیم کنید. اگر مطمئن نیستید که چگونه این کار را انجام دهید ، اسناد Google را مطالعه کنید .

6. مقادیر هدف را اختصاص دهید
دانستن اینکه کانال ارگانیک منجر به تبدیل شده است بسیار عالی است ، اما دانستن مقدار تخمینی آن تبدیل حتی بهتر است! به عنوان مثال ، اگر می دانید مشتری شما 10٪ از راه حل هایی را که از طریق فرم های تماس دریافت می کنید ، می بندد و میانگین ارزش مشتریان آنها 500 دلار است ، می توانید برای هر هدف ، ارزش 50 دلار اختصاص دهید.


7. نظر Google را فقط در Google Analytics مشاهده کنید
به منظور شفاف سازی ، می توانید یک نمای اضافی Google Analytics را فقط برای ترافیک ارگانیک مشتری خود تنظیم کنید. به این ترتیب ، هنگامی که به گزارش هدف خود می پردازید ، می دانید که تبدیل های ارگانیک را بررسی می کنید و فقط ارزش آن را ارزیابی می کنید.


8. محاسبه کنید که چقدر مجبور هستید برای آن ترافیک در Google Ads هزینه کنید
دوست دارم هنگام مشاهده گزارشات عملکرد Google Search Console از افزونه کلمات کلیدی همه جا استفاده کنم زیرا این کار باعث اضافه شدن هزینه برای هر کلیک (CPC) ستون در کنار ستون کلیک شما می شود. این تصویر از یک وب سایت وبلاگ شخصی است که من اعتراف می کنم با آن کار چندانی ندارم ، از این رو معیارهای کمی ، اما می بینید که چگونه این کار ساده است تا بتواند محاسبه کند که مبلغی را که باید برای کلیک های مشتری دریافت کنید ، پرداخت می کند. "رایگان" (ارگانیک).


9- از قیف های چند کانال استفاده کنید
ارگانیک ارزش آن فراتر از کلیک آخر است! حتی هنگامی که کانال مشتری مشتری شما از طریق آن واقع نشده باشد ، ممکن است ارگانیک در تبدیل آن کمک کرده باشد. به Google Analytics> Conversions> قیف های چند کانال بروید.



10. همه داده های خود را با هم جمع کنید
نحوه برقراری ارتباط همه این داده ها به همان اندازه خود داده دارای اهمیت است. از تجسمات هوشمند و توضیحات مفیدی استفاده کنید تا تأثیر کار شما در خط مشتری نهایی شما را به خانه برسانید.

هرچه امکانات زیادی برای اثبات ارزش خود داشته باشیم ، انجام چنین کاری می تواند دشوار و وقت گیر باشد. عوامل اضافی حتی می تواند این مسئله را پیچیده تر کند ، مانند:

مشتری برای دستیابی به مشتری از روشهای مختلفی استفاده می کند ، هرکدام پلتفرم ، معیارها و گزارشات خاص خود را دارند
مشتری دارای بلوغ سئو کم است
مشتری تا حدودی بی نظم است و درک خوبی از مواردی از قبیل ارزش متوسط ​​مشتری یا نرخ نزدیک ندارد
استراتژی های بیشتر را در وبینار آینده من بیاموزید
این چالش ها می توانند بی پایان به نظر برسند ، اما راه هایی برای آسانتر کردن این مسئله وجود دارد. من در تاریخ 28 مارس میزبان وبینار خواهم بود که بر همین موضوع تمرکز دارد. اگر به دنبال راه هایی برای افزودن ارزش نه تنها به عنوان سئو هستید بلکه آن را اثبات می کنید ، آن را بررسی کنید:

محل من را نجات ده!

و فراموش نکنیم ، ما با هم در این هستیم! اگر راهنمایی برای نشان دادن ارزش خود را به مشتریان SEO خود دارید ، آنها را در نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

درباره KameronJenkins -

کامرون جنکینز یک بازاریاب دیجیتال است که در بازاریابی محتوا و سئو تخصص دارد. وقتی او استراتژی های محتوا را جمع نمی کند ، می توانید او را در مورد محتوا و جستجوگرها صحبت کنید یا درمورد آن برای نشریاتی مانند Moz و Journal Engine Search بنویسید.

راهنمای عملی برای یافتن آدرس ایمیل هر کسی

نحوه برخورد با نظرات منفی جعلی در Google

پیوندهای PBN را بخرید

، ,مشتری ,ارزش ,های ,مشتریان ,google ,خود را ,می توانید ,مشتری شما ,را برای ,، می

مشخصات

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

طراحی وب سایت carbonbikewheels وبلاگ دانشجویی علوم دامی بیرجند 89 وبلاگ مسافر سینا لژیون 4 زیگورات liworkboba !بهت راست میگم،تو باور نکن وبلاگ همسفران شهرری doeballskypqui Robert's blog