محل تبلیغات شما
اگر یک آژانس دیجیتالی هستید ، احتمال دارد که دیدگاههای خود را بر روی طیف گسترده ای از مشتری ها - از سرگرمی و اتومبیل ، از سفر و تأمین مالی - همه با نیازهای SEO منحصر به فرد خود تنظیم کنید.

بنابراین چگونه می توانید این شرکت ها را جذب کنید و سئو سطح بعدی را برای آنها فراهم کنید؟ با استفاده از یک راه حل ردیابی انعطاف پذیر که هر روز یک smorgasbord واقعی از داده های SERP ارائه می دهد. در اینجا فقط چهار روش وجود دارد که می توانید STAT را برای خاموش کردن مشاغل جدید بکار بگیرید.

1. قبل از قدم زدن ، خود را با Intel باز کنید
بهترین راه برای بدست آوردن مشتری بالقوه قدم زدن در زمینی است که از چالش ها و فرصت های موجود در فضای آنلاین خود آگاه است. به عبارت دیگر: با اینتل مسلح شوید.

برای به دست آوردن منظره از جستجوی آنها ، تحقیق کنید که کلمات کلیدی در مورد چشم انداز شما قابل استفاده است ، آن توله سگ ها را در STAT بارگذاری کنید و بگذارید چند روز اجرا شود (هر زمان که دوست دارید می توانید ردیابی را روشن کنید و خاموش کنید). )

به این ترتیب ، وقتی نوبت رسیدگی به پرونده شما رسید ، می توانید با مشاهده داده های سخت روی قابلیت جستجوی آنها و استراتژی های متناسب به آنها ضربه بزنید تا به آنها در بهبود کمک کند.

قدم زدن در زمین با بینش عمیق تنها در چند روز باعث می شود شما مانند یک جادوگر سئو ظاهر شوید - و به زودی مشتریان جدید می دانند که می توانید با یک به روزرسانی Google یا رقبای جدید ، هر جادوی تاریکی را که بر روی SERP ها رها نشده است ، مدیریت کنید. پریدن به مخلوط.

2. از هر زاویه ممکن به داده های خود نگاه کنید
به عنوان یک SEO برای یک آژانس ، شما در تلاش برای مدیریت دید چندین مشتری در هر زمان معین هستید و همه آنها دارای چندین وب سایت ، در صنایع مختلف و عمودی در سراسر جهان فعالیت می کنند و لیستی رو به رشد از موضوعات و محصولات را هدف قرار می دهید. .

بنابراین ، هنگامی که مشتری های آینده دار انتظار توصیهای شخصی برای SEO را دارند ، چگونه می توانید بدون ایجاد یک پیچش مداوم چشم ، تحویل بگیرید؟ پاسخ در توانایی ردیابی و بخش بندی تن کلمات کلیدی است.

دستکش های خود را روی SERP های بیشتر بگیرید

برای شروع ، شما نیاز به تحقیق و کامپایل لیست کاملی از کلمات کلیدی برای هر مشتری آینده دار دارید. وقتی یک کلمه کلیدی فقط یک SERP را برمی گرداند ، و جستجوهای افراد به همان اندازه که بی نظیر هستند ، لیست طولانی تر است ، دامنه بینش بیشتر است. این تفاوت بین زیرچشمه و نگاه کردن است - گرفتن عکس فوری یا کل تصویر.

به عنوان مثال ، بیایید بگوییم مشتری مورد علاقه شما یک زنجیره پوشاک با فروشگاه اینترنتی و ملات آجری در هر شهر بزرگ کانادا است. شما می خواهید بدانید که چگونه هر یک از محصولات آنها برای اکثر جستجوگران به نظر می رسد - آیا [شلوار جین مردانه] (و هر تکرار آن) SERP متفاوتی از [شلوار جین برای مردان] باز می دهد ؟

در مرحله بعد ، وقت آن رسیده است که یک جاسوس بین المللی و عامل عامل SEO در زبانها ، مکان ها و دستگاه های مخاطبان هدف بازی کنید. با ردیابی مکانهای pin-point در بازارهای تأثیرگذار جهانی ، می توانید از نحوه عملکرد مشاغل صنعت خود در شهرهای مختلف در سراسر جهان اطمینان حاصل کنید.

برای مشتری مثال ما ، اینجاست که دو کلمه کلیدی فوق با [jeans pour hommes] ، [شلوار جین برای مردان در مونترال] و [jeans pour hommes dans Montreal] به یکدیگر پیوستند و در کد پستی مونترال که آجرهای آنها- ردیابی می شوند ، ردیابی می شوند. و خمپاره بنشینید ، بر روی دسک تاپ و دستگاه های تلفن همراه - 10 بینش SERP با ارزش به شما می دهد. در یک کد پستی آنجا را تعویض کنید و در "در شهر کبک" دنبال کنید و 10 SERP دیگر را نیز به دست بیاورید.

چندین لایه بینش را باز کنید
در حالی که یک کلید واژه های کلیدی ضروری است ، نمی توان درک کرد که همه آنها هنگام جمع شدن چه چیزی را به شما می گویند. به همین دلیل تقسیم بندی یک ضرورت است. با برش و تقسیم بندی کلمات کلیدی خود در بخش های مختلف ، به نام "برچسب ها" در STAT ، شما نمایش داده های قابل مدیریت با بینش عمیق و هدفمند را تولید می کنید.


شما می توانید کلمات کلیدی خود را متناسب با آنچه دوست دارید تقسیم کنید و برچسب گذاری کنید: از طریق دستگاه ، قصد جستجو ، موقعیت مکانی و موارد دیگر. هنوز هم با مثال قبلی ما ، با مقایسه برچسب جزیی که کلمات کلیدی شلوار جین در مونترال را در برابر کلمات کلیدی شلوار جین در ونکوور ردیابی می کند ، می توانید از چشم انداز خود در مورد اینکه کدام شهر در قسمت SERP ها را به عقب می کشاند ، آگاه شوید و اینکه چگونه می توانند آن مکان را بهتر هدف قرار دهند.

STAT همچنین به شما امکان می دهد تا هر ویژگی SERP که به آن علاقه دارید را تقسیم کنید - مانند قطعه ها ، فیلم ها و نمودارهای دانش - به شما این امکان را می دهید تا دقیقاً دقیقاً جایی که فرصت ها (و تهدیدات) در SERP قرار دارد را مشخص کنید.

بنابراین ، اگر برچسب شما بسته های مکانهای مهم محلی را ردیابی می کند و فروشگاه آجر و ملات چشم انداز شما در آنها ظاهر نمی شود ، می توانید از رویکرد کلی "ما رتبه بندی شما را بهبود می بخشیم" اجتناب کنید و قدم های خود را به اطراف متمرکز کنید. راه های فهرست بندی آنها و هنگامی که برای انجام کار استخدام شده اید ، می توانید موفقیت بسته محلی خود را اثبات کنید.

برای ایده های بیشتر در مورد برچسب ، ما پستی را با برخی از بخش های کلمات کلیدی ایجاد کردیم که به مشتریان خود توصیه می کنیم در STAT تنظیم شوند.

3. دم مسابقه را بگذارید
نظارت بر سایت مشتری یک چیز است ، اما نگه داشتن چشم عقاب در رقابت آنها همزمان باعث می شود که پا به پای سایر آژانس ها بگذارید.

با استفاده از گزینه همگام سازی خودکار سایت ، STAT به شما امکان می دهد تا سایت رقیب شناخته شده مورد نظر خود را بدون هیچگونه مدیریت اضافی برای کلید واژه از طرف شما ، ردیابی کنید.

تمام کاری که شما باید انجام دهید اینست که در URL های رقیب غوطه ور شوید و به تماشای آنها در برابر کلمات کلیدی چشم انداز خود بپردازید. و از آنجا که شما قبلاً Bejesus را از آن کلمات کلیدی تقسیم کرده اید ، می توانید دقیقاً بگویید که چگونه آنها در هر بخش جمع می شوند.


برای اینکه مطمئن شوید رقیبان جستجوی واقعی را ردیابی می کنید ، همچنین تهدیدات ظهور کرده و رو به زوال دارید ، باید بیش از سهم ارگانیک STAT در صدا باشید . با در نظر گرفتن رتبه و حجم جستجوی یک کلمه کلیدی معین ، STAT درصد توپ های چشم را که بازیکنان در SERP ها به دست می آورند محاسبه می کند.

هنگامی که همه افراد و افراد ناخوشایند را در صنعت می شناسید - مثل اینکه مرتباً در بین 10 رتبه برتر SERP شما قرار می گیرد - می توانید به مشتریان بفهمید که درک کاملتری از مکان آنها در تصویر بزرگ دارند و از فرصت های جدید بازار برای شکستن آنها پرده می برند. به. آنها می توانند از ستاره های خوش شانس خود که شما را نسبت به سایر بچه ها انتخاب کردند تشکر کنند.

4. با رعایت بودجه مشتری ، بزرگ فکر کنید
به عنوان یک سئو اقتصادی سازمانی ، داشتن مقیاس اقتصادی یک عامل مهم در ضرب و شتم آژانس های دیگر برای تجارت جدید است. برای رسیدن به این هدف ، شما می خواهید داده ها را با نرخی مناسب جمع آوری و خرد کنید.

قیمت گذاری بسیار کلیدی برای هر کلمه کلیدی STAT برای مقیاس طراحی شده است ، دقیقا به همین دلیل است که STAT و آژانس ها یک مسابقه در بهشت ​​هستند. با فکر بزرگ ، بانک کسی را نمی شکند.

به علاوه ، صورتحساب STAT به همان اندازه ردیابی قابل انعطاف است. بنابراین ، اگر فقط به داده های چند روزه نیاز دارید ، خواه برای زمین یا پروژه ، می توانید به STAT بپیوندید و ردیابی را برای هر تعداد کلمه کلیدی تغییر دهید یا خاموش کنید ، و صورتحساب شما مطابقت دارد. به عبارت ساده تر: فقط برای روزهایی که پیگیری می کنید صورتحساب می شوید.

و بدون محدودیت در مورد کاربران و هیچ هزینه ای برای هر صندلی ، از شما دعوت می کنید هرکسی را در تیم خود - حتی مشتری یا فروشندگان - برای دیدن پروژه های خود دعوت کنید ، به شما امکان می دهد شفافیت را در رابطه با جذابیت SEO خود ارائه دهید.

اگر می خواهید همه یا همه این موارد را انجام دهید و به دنبال ابزار کامل داده های SERP برای انجام کار هستید ، سلام کنید و از نسخه ی نمایشی درخواست کنید!

درباره TheMozTeam -

هوی ، ما موزیم خانه Roger MozBot ، منابع و آموزش SEO و نرم افزارهایی که به شما کمک می کنند تا از قدرت سئو استفاده کنید ، خواه بخواهید مشتریان را به سمت وب سایت خود هدایت کنید و هم به درب ورودی خود.

پست های معروف مانند این

راهنمای عملی برای یافتن آدرس ایمیل هر کسی

نحوه برخورد با نظرات منفی جعلی در Google

پیوندهای PBN را بخرید

، ,های ,یک ,کلیدی ,ها ,توانید ,می توانید ,کلمات کلیدی ,کنید و ,خود را ,به شما ,برابر کلمات کلیدی ,کلمات کلیدی شلوار

مشخصات

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

باران مهربانی رساله امام خامنه ای سلمه الله تعالی چار قل وبلاگ نمایندگی چالوس وبلاگ شخصی من الساکو Kenneth's receptions rasotypha مدیریت خانواده استان کرمان خرید کادوی تولد