محل تبلیغات شما
از اداره دامنه موز بیش از 1،000،000،000 بار در سال خواسته می شود ، میلیون ها بار در وب ارجاع شده است ، و در بین بهینه سازهای موتور جستجو برای انواع موارد استفاده ، از تعیین موفقیت یک کمپین ساخت لینک تا واجد شرایط بودن ، به یک نام خانوادگی واقعی تبدیل شده است. دامنه های خرید با راه‌اندازی فهرست پیوندهای کاملاً جدید ، بهبود یافته و بسیار بزرگتر Moz ، ما این فرصت را پیدا کردیم که دوباره Domain Authority را با همان سختگیری انجام دهیم که سالها پیش حجم کلمات کلیدی را انجام دادیم (که در عصر داده های کلیدی کلیدی مدل شده است).

آنچه در ادامه می آید ، برخورد جدی با متریک جدید Domain Authority است. کاری که من در این قطعه انجام نخواهم داد ، بحث مجدد درمورد اهمیت دامنه اقتدار یا موارد استفاده مناسب آن است. من در پست بعدی به کسانی که درازا هستم خواهم پرداخت و به آنها خواهم پرداخت. در عوض ، من قصد دارم پاراگرافهای زیر را برای پرداختن به متریک جدید Domain Authority از چندین جهت بگذرانم.

ارتباط بین رتبه بندی DA و SERP
مهمترین مؤلفه Domain Authority این است که چقدر با نتایج جستجو ارتباط دارد. اما ابتدا بیایید که همبستگی-مقابل-علت-اعتراض را از سر راه برداریم: Domain Authority باعث رتبه بندی جستجو نمی شود . این یک عامل رتبه بندی نیست. دامنه تأمین پیش بینی احتمال اینکه یک دامنه از دیگری پیشی بگیرد ، پیش بینی می شود. گفته می شود ، مفید بودن آن به عنوان یک متریک ، تا حد زیادی به این مقدار گره خورده است. هرچه این همبستگی قوی تر باشد ، Domain Authority با ارزش تر است برای پیش بینی رتبه بندی.

روش شناسی
تعیین "همبستگی" بین رتبه بندی متریک و SERP در طی سالها به روشهای مختلفی انجام شده است. آیا باید در برابر "صفحه اول صحیح" ، 10 مورد برتر ، 20 برتر ، 50 بالا یا 100 برتر را مقایسه کنیم؟ برای اینکه نتایج ما از نظر آماری قابل توجه باشد ، چند SERP را برای جمع آوری نیاز داریم؟ مهم است که من روش را برای تولید مثل و هرگونه اظهار نظر یا نگرانی در مورد تکنیک های مورد استفاده بیان کنم. برای اهداف این مطالعه ، من از "صفحه اول واقعی" استفاده کردم. این بدان معنی است که SERP ها فقط با استفاده از کلید واژه بدون پارامترهای اضافی جمع آوری می شوند. من به چند دلیل استفاده از این مجموعه داده خاص را انتخاب کردم:

صفحه اول واقعی چیزی است که بیشتر کاربران آن را تجربه می کنند ، بنابراین قدرت پیش بینی کننده دامنه تأثیرگذار بر آنچه کاربران می بینند متمرکز خواهد شد.
با استفاده از پارامترهای ویژه ، ما به احتمال زیاد نتایج معمولی Google را دریافت خواهیم کرد.
با گسترش بیش از صفحه اول واقعی ، ما به احتمال زیاد از سایت های جریمه دستی (که می تواند بر همبستگی ها با پیوندها تأثیر بگذارد) اجتناب خواهیم کرد.
ما از همان مجموعه آموزش یا اندازه مجموعه تمرین استفاده نکردیم همانطور که برای این مطالعه همبستگی انجام دادیم. یعنی ما در 10 مورد برتر آموزش دیدیم اما در صفحه اول واقعی همبستگی ها را گزارش می کنیم. این مانع از پتانسیل داشتن نتیجه ای می شود که بیش از حد مغایر با مدل خود باشد.
من به طور تصادفی 16،000 کلمه کلیدی را از کلمات کلیدی ایالات متحده برای Keyword Explorer انتخاب کردم . سپس صفحه اول واقعی را برای همه این کلمات کلیدی جمع آوری کردم (کاملاً متفاوت از آنچه در مجموعه آموزش استفاده شده است.) URL ها را استخراج کردم اما تصمیم گرفتم دامنه های تکراری را نیز حذف کنم (به عنوان مثال: اگر همین دامنه رخ داده است ، یکی پس از دیگری). برای مدت زمان طولانی ، گوگل تحت شرایط خاصی ، دامنه های مختلف را در SERP ها جمع می کند. ردیابی این خوشه ها بسیار آسان بود ، زیرا لیست های دوم و بعد از آن قرار گرفتند. دیگر هیچ گونه دلیلی برای حضور وجود ندارد ، اما نمی توانیم اطمینان داشته باشیم که Google هرگز دامنه را گروه بندی نمی کند. اگر دامنه های گروهی را انجام دهند ، این همبستگی را کنار می گذارد زیرا این گروه بندی است و الگوریتم سنتی مبتنی بر پیوند انجام کار نیست.

من Domain Authority (Moz) ، Citation Flow و Trust Flow (Majestic) و Domain Rank (Ahrefs) را برای هر دامنه جمع آوری کردم و میانگین ضریب همبستگی Spearman را برای هر SERP محاسبه کردم. سپس ضریب های هر متریک را متوسط ​​کردم.

نتیجه
Domain Authority جدید موز دارای قویترین همبستگی با SERP های معیارهای ارتباطی مبتنی بر پیوند قدرت-دامنه در صنعت است. علامت (- / +) در نمودار برای خوانایی مع شده است ، اگرچه ضرایب واقعی منفی هستند (و باید باشند).


دامنه مؤسسه Moz 12،12 پوند یا تقریبا 6٪ قوی تر از بهترین رقیب بعدی (Domain Rank توسط Ahrefs) به دست آورد. Domain Authority 35٪ بهتر از CitationFlow و ٪ بهتر از TrustFlow را انجام داد. این جای تعجب آور نیست ، زیرا در آن دامنه مؤسسه آموزش دیده است تا رتبه ها را پیش بینی کند در حالی که معیارهای قدرت دامنه رقیب ما نیست. این نباید منفی باشد که معیارهای قدرت دامنه رقبا در ارتباط با قدرت دامنه Moz نیست - بلکه صرفاً نمونه ای از تفاوت های ذاتی معیارها است. گفته می شود ، اگر می خواهید یک متریک را که به بهترین وجه رتبه بندی را در سطح دامنه پیش بینی می کند ، Domain Authority آن اندازه گیری باشد.

توجه: در ابتدا سرخ شدن ، پیشرفت های دامنه رسمی نسبت به رقابت کاملاً آشکار و کم اهمیت است. حقیقت این است که ما می توانیم به راحتی همبستگی را بیشتر به راحتی افزایش دهیم ، اما با انجام این کار می توان بیش از حد متناسب و به خطر افتادن هدف ثانویه از Domain Authority را به خطر اندازد .

دستکاری پیوند دستکاری
از نظر تاریخی ، Domain Authority فقط روی یک ویژگی واحد متمرکز شده است: حداکثر رساندن ظرفیت پیش بینی متریک. تنها چیزی که می خواستیم بالاترین همبستگی ها بود. با این حال ، دامنه مؤثر در بسیاری از بخش ها ، از جمله خریداران پیوند دهنده و دامنه ها ، به بهتر یا بدتر تبدیل به مترادف "ارزش دامنه" شده است. پس از آن ، هرچه که عجیب به نظر می رسد ، Domain Authority برای تقویت امتیاز و فروش با قیمت بالاتر ، خود را برای اسپم هدف قرار داده است. در حالی که این تکنیک های دستکاری لینک خام در Google چندان کارآمد نبود ، آنها برای افزایش دامنه مؤثر کافی بودند. ما تصمیم گرفتیم که دوباره وارد این کار شویم.

مجموعه داده ها
اولین کاری که ما انجام دادیم این بود که مجموعه ای از مجموعه داده ها را که مطابق با صنایعی بود که می خواهیم تحت تأثیر قرار بگیرند ، گرد هم آورد ، با دانستن اینکه اداره دامنه به طور مرتب در این حلقه ها دستکاری می شود.

دامنه های تصادفی
مشتریان موز
هرمه نظر وبلاگ
دامنه حراج با کیفیت پایین
دامنه حراج با کیفیت متوسط
دامنه حراج با کیفیت بالا
فروشندگان پیوند شناخته شده
خریداران پیوند شناخته شده
شبکه دامنه
شبکه پیوند
در حالیکه ترجیح من این است که کلیه مجموعه های داده را منتشر کنم ، من برای اینکه به طور خاص هیچ وب سایت را "از بین نبرم" انتخاب نکردم. درعوض ، تصمیم گرفتم برای تأیید اعتبار ، این مجموعه داده ها را به تعدادی از بازاریابان موتور جستجو ارائه دهم. تنها مجموعه داده ای که برای اعتبار سنجی خارجی ارائه نشده است ، به دلایل واضح ، مشتریان Moz بودند.

روش شناسی
برای هر یک از مجموعه داده های فوق ، من هر دو امتیاز قدیمی و جدید Domain Authority را جمع آوری کردم. این کار همه در 28 فوریه انجام شد تا برابری برای همه آزمایشات انجام شود. سپس اختلاف نسبی بین DA قدیمی و DA جدید را در هر گروه محاسبه کردم. سرانجام ، من نتایج مختلف مجموعه داده ها را در برابر یکدیگر مقایسه کردم تا تأیید کنم که این مدل به روشهای مختلف inflating Domain Authority مراجعه می کند.

نتایج

در نمودار فوق ، آبی نمایانگر Old Domain Authority برای آن مجموعه داده است و نارنجی نشان دهنده New Domain Authority جدید برای همان مجموعه داده است. یک ویژگی فوراً قابل توجه این است که هر دسته از بین می رود. حتی دامنه های تصادفی افت می کند. این یک مرکز توجه مجدد به نمره Domain Authority است و نباید برای وب مسترها زنگ خطر ایجاد کند. به طور متوسط ​​، یک کاهش 6٪ در Domain Authority برای دامنه های انتخاب شده به طور تصادفی از وب وجود دارد. بنابراین ، اگر Domain Authority شما چند نکته را رها کند ، شما در محدوده طبیعی هستید . حال ، اجازه دهید مجموعه های مختلف داده را به صورت جداگانه بررسی کنیم.

</s>avkanî
دامنه های تصادفی: -6.1٪
با استفاده از همین روش یافتن دامنه های تصادفی که برای جمع آوری آمار پیوندهای مقایسه ای استفاده می کنیم ، 1000 دامنه را انتخاب کردم ، توانستیم تشخیص دهیم که به طور متوسط ​​یک کاهش 6.1 درصدی در دامنه وجود دارد. مهم است که وب مسترها این مسئله را تشخیص دهند ، زیرا احتمالاً تغییر در بیشتر سایتها تأثیر می گذارد و جای نگرانی نیست.

مشتریان Moz: -7.4٪
مورد توجه فوری Moz است که چگونه مشتریان خودمان در رابطه با مجموعه دامنه های تصادفی عملکرد خود را انجام می دهند. به طور متوسط ​​، Domain Authority از مشتریان Moz با 7.4 درصد کاهش یافته است. این بسیار نزدیک به URL های تصادفی است و نشان می دهد که اکثر مشتریان Moz به احتمال زیاد از تکنیک هایی برای دستکاری DA با هر میزان زیاد استفاده نمی کنند.

خریداران پیوند: -15.9٪
با کمال تعجب ، خریداران پیوند فقط 15.9٪ از دامنه خود را از دست داده اند. در گذشته نگر ، این به نظر منطقی است. اول ، ما به طور خاص به خریداران پیوند از شبکه های وبلاگ نگاه کردیم ، که مانند بسیاری از تکنیک های دیگر اسپم نیستند. دوم ، اکثر سایت هایی که برای لینک ها پرداخت می کنند ، محتوای سایت خود را نیز بهینه می کنند ، به این معنی که سایت ها در گوگل رتبه بندی می کنند ، گاهی اوقات کاملا خوب. از آنجا که Domain Authority در برابر رتبه بندی های واقعی آموزش می بیند ، منطقی است انتظار داشته باشیم که مجموعه داده های خریداران پیوند تحت تأثیر تکنیک های دیگر قرار نگیرد زیرا شبکه عصبی می آموزد که در واقع برخی از الگوهای خرید لینک کار می کنند.

Spammers نظر: -34٪
اینجاست که سرگرمی شروع می شود. شبکه عصبی پشت Domain Authority توانست 34 درصد از میانگین DA اسپمرهای کامنت را کاهش دهد. من به خصوص به دلیل انواع دستکاری لینک توسط Domain Authority از این شخص خوشحال شدم ، هرمه نظر به نظر صادقانه من چیزی از خرابکاری نیست. امیدوارم که این امر تأثیر مثبتی در کاهش هرمه نظر داشته باشد - هرچند کمی حساب شود.

فروشندگان لینک: -56٪
من در ابتدا کاملاً شگفت زده شدم که فروشندگان لینک به طور متوسط ​​56٪ در Domain Authority کاهش یافته اند. من می دانستم که فروشندگان پیوند اغلب در برنامه پیوندها شرکت می کنند (به طور معمول در شبکه های وبلاگ خود برای ایجاد DA) بهم پیوسته اند تا بتوانند قیمت بالاتری را شارژ کنند. با این حال ، برای من پیش نیامد که فروشندگان پیوند آسان تر باشند زیرا آنها به صراحت سایت های خود را از ورای لینک ها بهینه نمی کنند. پس از آن ، فروشندگان پیوند تمایل دارند که پروفایل های پیوندی مسحور و جعلی و محتوا را نشان دهند ، به این معنی که آنها تمایل به رتبه بندی در گوگل ندارند. اگر آنها رتبه ای نداشته باشند ، احتمالاً شبکه عصبی پشت Domain Authority به روند خود ادامه می دهد. جالب است بدانید که چگونه بازار نسبت به چنین تغییر چشمگیر در Domain Authority واکنش نشان می دهد.

دامنه حراج با کیفیت بالا: -61٪
یكی از ویژگی هایی كه من در مورد Domain Authority به آنها بسیار افتخار می كنم این است كه به طور مؤثر دستکاری پیوندها را به منظور شهود ما در مورد كیفیت انجام می دهد. من سه مجموعه داده مختلف را از یک مجموعه داده بزرگتر (دامنه های حراج) ایجاد کردم ، جایی که از صلاحیت های خاص مانند قیمت ، TLD ، و وضعیت archive.org استفاده کردم تا هر دامنه را با کیفیت بالا ، با کیفیت متوسط ​​و با کیفیت پایین برچسب گذاری کنم. از نظر تئوری ، اگر شبکه عصبی وظایف خود را به درستی انجام دهد ، باید ببینیم دامنه های با کیفیت بالا کمترین تأثیر را داشته و دامنه های کم کیفیت بیشترین تأثیر را دارند. این الگوی دقیقی است که توسط مدل جدید ارائه شده است. دامنه های حراج با کیفیت بالا در Domain Authority به طور متوسط ​​61 درصد کاهش یافته است. برای دامنه های حراج "با کیفیت بالا" واقعاً به نظر می رسد ، اما حتی نگاهی گذرا به پروفایل های پشتی دامنه هایی که در محدوده 10K + $ برای فروش هستند نشان می دهد که دستکاری لینک کاملاً مشخص است. صنعت دامنه ، به ویژه صنعت دامنه برای جستجوگرها ، دارای اسپم است.

شبکه پیوند: -79٪
یک شبکه در وب وجود دارد که بیش از هر چیز دیگری برای من مشکل دارد. من اسمی از آن نمی گذارم ، اما بسیار آسیب پذیر است زیرا سایت های موجود در این شبکه به 1000،000 سایت برتر وب پیوند دارند. اگر سایت شما در 1،000،000 برتر در وب قرار دارد ، به احتمال زیاد صدها دامنه پیوند دهنده ریشه از این شبکه مهم نیست که به کدام فهرست پیوندی نگاه کنید (Moz ، Majestic یا Ahrefs). شما می توانید با خوشحالی من تصور کنید که تقریباً 79٪ در دامنه مؤثر کاهش می یابد ، و به درستی ، زیرا اکثر این سایت ها توسط گوگل ممنوع شده است.

دامنه حراج با کیفیت متوسط: -95٪
در ادامه با الگویی در رابطه با کیفیت دامنه های حراج ، می بینید که دامنه های حراج "با کیفیت متوسط" در Domain Authority نزدیک به 95٪ کاهش یافته است. این بسیار زیاد است در نظر داشته باشید که این قطره های درخشان با تلفات در ارتباط با SERP ها ترکیب نمی شوند. در عوض ، شبکه عصبی در حال یادگیری تمایز بین پروفایل های بک لینک به مراتب موثرتر است و گندم را از چوب جدا می کند.

شبکه های دامنه: -97٪
اگر هر زمان را به جستجوی دامنه های افتاده می گذرانید ، احتمالاً به یک شبکه دامنه رسیده اید که در آن یک سری سایت وجود دارد که تعداد آنها ذکر شده است و همه به یکدیگر پیوند دارند. به عنوان مثال ، اولین سایت ممکن است sbt001.com ، سپس sbt002.com و غیره و غیره برای هزاران دامنه باشد. در حالی که برای انسان واضح است که به این موضوع توجه کرده و الگویی را ببیند ، Domain Authority باید یاد بگیرد که این تکنیک ها با رتبه بندی ارتباط ندارد. Domain Authority جدید همین کار را انجام می دهد ، و شبکه های دامنه ای را که ما به طور متوسط ​​آنالیز کرده ایم 97٪ کاهش می دهد.

دامنه حراج کم کیفیت: -98٪
سرانجام ، بدترین متخلفین - دامنه حراج با کیفیت پایین - به طور متوسط ​​98 درصد کاهش یافته اند. اداره دامنه فقط به شکلی که در گذشته انجام داده قابل فریب نیست. اگر می خواهید یک امتیاز دامنه قدرتمند داشته باشید ، باید به نسبت های مناسب (مطابق با یک مدل طبیعی و سایت هایی که قبلاً رتبه بندی شده اند) پیوندهای خوبی را بدست آورید.

این یعنی چی؟
برای اکثر وب مسترها ، این به معنی بسیار کم است. دامنه شما ممکن است کمی کاهش یابد ، اما رقبای شما نیز چنین خواهد شد. برای بهینه سازهای موتور جستجو ، به خصوص مشاوران و آژانس ها ، بسیار معنی دار است. موجودی فروشندگان پیوند شناخته شده احتمالاً یک شبه کاهش خواهد یافت. پیوندهای بالا DA بسیار نادرتر می شوند. در مورد کسانی که سعی در ایجاد شبکه های خصوصی وبلاگ (PBN) دارند ، همین موضوع نیز صدق می کند. البته ، Domain Authority باعث ایجاد رتبه بندی نمی شود بنابراین بر رتبه فعلی شما تأثیر نمی گذارد ، اما باید به ارزیابی و ارزیابی دقیق کیفیت به مشاوران و آژانس ها ارائه دهد.

بهترین موارد استفاده برای DA چیست؟
تغییرات در دامنه خود را با رقبای خود مقایسه کنید. اگر به میزان قابل توجهی بیشتر افت کنید ، یا به میزان قابل توجهی بیشتر شوید ، می تواند نشان دهد که تفاوت های مهمی در پروفایل پیوند شما وجود دارد.
با گذشت زمان تغییرات در دامنه شما را مقایسه کنید. دامنه جدید نیز به صورت تاریخی به روز خواهد شد ، بنابراین می توانید DA خود را ردیابی کنید. اگر DA با گذشت زمان بویژه نسبت به رقبای خود در حال کاهش است ، احتمالاً باید از راه دور استفاده کنید.
کیفیت پیوند را هنگام جستجوی دامنه های کاهش یافته یا حراج ارزیابی کنید. افرادی که به دنبال به دست آوردن دامنه های حراج یا حراج هستند ، اکنون ابزاری بسیار قدرتمندتر برای ارزیابی کیفیت دارند. البته DA نباید معیار اصلی برای ارزیابی کیفیت لینک یا دامنه باشد ، اما مطمئناً باید در هر ابزار وب مستر باشد.
انتظار داریم چه چیزی پیش برود؟
ما نمی خواهیم استراحت کنیم. با توجه به اقتدار حوزه ، یک تغییر مهم فلسفی در موز اتفاق افتاده است. در گذشته ، ما معتقد بودیم که بهتر است Domain Authority را استاتیک نگهداریم ، و بندرت آن را به روز نمی کردیم تا بتوانیم مقایسه سیب به سیب را به کاربران ارائه دهیم. با این حال ، با گذشت زمان ، این بدان معنی بود که دامنه مؤثر کمتر اهمیت می یابد. با توجه به سرعتی که گوگل نتایج و الگوریتم های خود را به روز می کند ، از آنجا که ما ویژگی های جدیدی را به آن می دهیم ، دامنه جدید جدید به مراتب چابک تر خواهد بود ، آن را بارها و بارها بازآموخته و به تغییرات الگوریتمی از Google پاسخ می دهیم. امیدواریم آنرا دوست داشته باشید.


راهنمای عملی برای یافتن آدرس ایمیل هر کسی

نحوه برخورد با نظرات منفی جعلی در Google

پیوندهای PBN را بخرید

، ,دامنه ,های ,domain ,authority ,ها ,domain authority ,دامنه های ,به طور ,با کیفیت ,مجموعه داده ,جدید domain authority ,برای ارزیابی کیفیت ,قابل توجهی بیشتر ,بهینه سازهای موتور

مشخصات

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

اصحاب یمین Marina's collection من و عشقم nocujage bunelboafi antalfempbuzz هنرکده یاس نماینده مجاز پاناسونیک در ایران leomeaboggting فروش حیوانات خانگی | فروش سگ و گربه خانگی