محل تبلیغات شما
در لیست سفید STAT ، با استفاده از قصد جستجو برای برقراری ارتباط با مصرف کنندگان ، ما بررسی کردیم که چگونه ویژگی های SERP با هدف جستجوگر تغییر می یابد - اطلاعاتی ، تجاری ، معاملاتی یا محلی. آنقدر پرتحرک و پرتحرک بود که باعث ایجاد جادوهایی از الهام بخش مطالب دیگر شد - از اصول ساخت یک لیست کلمات کلیدی مبتنی بر قصد برای تنظیم پروژه هدف جستجوی خود ، از راهنمای اسکات تفت برای ساخت داشبورد هدف جستجوی خود .

اما هنگام انجام تحقیقات برای whitepaper ، متوجه شدیم که سوال دیگری را مطرح می کنیم: آیا بین قصد جستجو و نوع محتوای صفحه ای که منابع Google از آن نتیجه می گیرد ، رابطه مشابهی وجود دارد؟

ما از مطالعه خود می دانیم که وقتی جستجوگرها قیف مورد نظر را پایین می آورند ، چشم انداز ویژگی SERP بر این اساس تغییر می کند. به عنوان مثال ، گوگل به تدریج جعبه های خرید را که بطور تدریجی بیشتر خدمت می کنند ، انجام می دهد و به بستن معامله کمک می کند ، زیرا جستجوگر از آگاهی به سمت خرید حرکت می کند.

بنابراین ، همانطور که مصرف کنندگان به دنبال آن محصول عالی هستند ، آیا محتواهایی که Google در خدمت شماست از صفحات دسته به صفحات محصول تغییر می کنند؟ برای رسیدن به انتهای این رمز و راز ، ما یک حمله سه جانبه را سوار کردیم.

Prong 1: بازیکنان برتر SERP را کشف کنید
از آنجا که گوگل مطالبی را که از نظر آنها مفیدترین است ارائه می دهد ، می داند که علاقه های SERP آنها را تضمین می کند که ما در حال تحلیل بهترین عملکرد محتوا هستیم.

برای این کار ، از همان 6،422 کلمه کلیدی خرده فروشی از تحقیقات اصلی خود استفاده کردیم ، آنها را با هدف جستجو تقسیم کردیم و سپس 12 نتیجه برتر (ارائه یا چند مورد) را که در هر SERP ظاهر شده بود ، جمع آوری کردیم.

این به ما داد:

6338 نتیجه قصد اطلاع رسانی ،
35،210 نتیجه قصد تجاری ،
24،633 نتایج هدف معامله ،
و 10،573 نتیجه قصد محلی
. به تجزیه و تحلیل از استیک از. (این 76754 نتیجه است که همه گفته شده است.)

از آنجا ، ما به دامنه های ریشه ای (مثل eBay.com و Amazon.com) حفر کردیم تا از چهار شغل متداول برای هر دسته از اهداف جستجو پرده برداریم.

ما یک تصمیم اجرایی اتخاذ کردیم که گوگل ، که ادعای صدور صورت حساب برتر در صفحه را دارد ، به دو دلیل از تحلیل ما خارج شد. یکی ، زیرا ما جعبه ها و تصاویر خرید را به آنها نسبت می دهیم ، که کلمات کلیدی خرده فروشی را نشان می دهد ، و دو ، زیرا آنها دقیقاً رقیبی نیستند که بتوانید از آنها بیاموزید.


Prong 2: مدیران صفحه محتوا را مشخص کنید
بعد از گردآوری سایتهای winningest برای تعطیل شدن ، زمان آن رسیده بود که ببینیم چه نوع محتواهایی را برای خدایان Google ارائه می دهند - کدام کار ساده ای بود ، درست است؟ اشتباه. متأسفانه ، بررسی ساختارهای URL برای نشانگرهای صفحه که اغلب اتفاق می افتد ، روندی تا حدودی دردناک است.

بعضی از سایتها ، مانند Homedepot.com (که ما به همین دلیل این لیست را تهیه کرده ایم) ، از ساختارهای URL پاک و آسان برای رمزگشایی برخوردار هستند: تمام صفحات محصول و دسته بندی با "/ p /" و "/ b /" مشخص می شوند که همیشه در همان نقطه در URL نشان داده می شوند.

و سپس شما Amazon.com های جهان را دارید که از ترکیبی از نشانگرهای به ظاهر تصادفی استفاده می کنند ، مانند "/ s؟ rh =" و "/ dp" که در همه جا ظاهر می شوند.

در پایان - به لطف Stack Overflow ، SequelPro و صبر زیاد - توانستیم URL های خود را طبقه بندی کنیم و ما را به سومین و آخرین نتیجه خود برساند.

راه حل 3: همه چیز را با هم مشبک کنید و تحلیل کنید
وقتی همه اردکهایمان را پشت سر هم قرار دادیم ، وقت آن رسیده بود که سوپر آستین خود را روشن کنیم.

قصد اطلاع رسانی (6338 نتیجه)
این قله بسیار مهم است. جستجوگر یک نیاز را شناسایی کرده و به دنبال اطلاعات در مورد بهترین راه حل است - یک [ لپ تاپ ] یا [ رایانه رومیزی ] انتخاب مناسب برای خانه خود است. چه تفاوتی بین [ مخلوط کن ] و [ پردازنده مواد غذایی ] هنگام تهیه اسموتی وجود دارد؟


با تشکر از ماهیت خرده فروشی کلمات کلیدی ما ، سه پاورقی محصول - آمازون ، والمارت و بهترین خرید - به همراه ویکی پدیا به بالاترین سطح رسیدند که تنها هدف در زندگی ارائه نوع اطلاعاتی است که جستجو کنندگان معمولاً می خواهند در این مورد مشاهده کنند. مرحله هدف.

اگرچه ویکی پدیا نشانگر صفحه ندارد ، ما تصمیم گرفتیم نتایج جستجوی آنها را به عنوان صفحات محصول دسته بندی کنیم. این بدان دلیل است که هر ورودی ویکی پدیا به طور معمول روی یک فرد ، مکان یا چیز خاص متمرکز می شود. همچنین ، زیرا آنها برای تجزیه و تحلیل ما مهم نبودند: در حالی که ویکی پدیا رقیب جستجو است ، آنها رقیب محصول نیستند. (ما هنوز هم شما را دوست داریم ، ویکی پدیا!)

با توجه به نوع محتوایی که Amazon ، Walmart و Best Buy (مواردی که واقعاً بعد از آن بودیم) ارائه داده ایم ، صفحات طبقه بندی به عنوان گزینه برتر انتخاب شدند.

با توجه به شبکه گسترده ای که یک جستجوگر با جستجوی اطلاعاتی خود در حال گشودن است ، منطقی است که صفحات دسته بندی بیشتری را در این مرحله مشاهده کنید - آنها به جستجوگران کمک می کنند تا با ارائه طیف گسترده ای از گزینه ها ، شکار خود را کاهش دهند.

آنچه باعث شده ابروهای خود را اندکی بالا ببریم تعداد صفحات محصول است که ظاهر می شود. صفحات محصولات یک مورد خاص را به نمایش می گذارند و به طور معمول برای تبدیل بهینه می شوند ، بنابراین انتظار می رود که اینها را در مقادیر زیادی در زیر قیف مشاهده کنیم - وقتی جستجوگر ایده بهتری از آنچه می خواهد داشته باشد.

قصد تجاری (35،210 نتیجه)
چه زمانی به یک پرس و جو با هدف تجاری می آید ، جستجوگر در حال شروع به یافتن عمیق تر محصول مورد نظر خود می باشد - آنها تحقیق مقایسه ای را انجام می دهند ، بررسی ها را می خوانند و به عملکردهای خاص می پردازند.


در اینجا ، آمازون همچنان به حاكم ماندن URL ، ویكی پدیا از بین رفت ، Walmart با قطعه قطعه شده eBay از جایگاه دوم ، و Best Buy در پایین قرار گرفت.

از لحاظ محتوایی که این سایتها ارائه داده اند ، ما شاهد اضافه شدن صفحات بررسی از آمازون ، و راهنماهای خریدار از Amazon ، eBay و Best Buy هستیم. ما فهمیدیم که این مورد به این صورت است ، می بینیم که چگونه از اصلاح کننده هایی مانند "بهترین" ، "مقایسه" و "بررسی" برای استفاده از هدف تجاری برای کلمات کلیدی ما استفاده کرده ایم.

اما در حالی که این دو نوع محتوا کاملاً مطابق با هدف پرس و جو تجاری ، به ویژه بررسی ها هستند ، به اندازه کافی عجیب و غریب ، آنها هنوز در مقایسه با تعداد صفحات دسته بندی و کالاهای محصول کاملاً ضعیف هستند. عجیب است ، درست است؟

قصد معاملات (24،633 نتیجه)
در مرحله هدف معاملاتی بازی ، جستجوگر شکار خود را به چند گزینه برتر محدود کرده است و آماده است تا شمشیرهای سخت درآمدی خود را برنده شود.


هرچه بیشتر سایتهای متداول به نظر می رسند ، کمی بین کارهای eBay و Walmart انجام شود ، اما در کل ، این چهار سایت برتر پس از جستجوگرها در قیف هدف کار بسیار خوبی انجام دادند.

از لحاظ نوع ظاهر شدن صفحات ، یک بار دیگر تعداد زیادی از صفحات دسته بندی را دیدیم. صفحات محصولات نمایشی قابل ملاحظه ای را نشان دادند ، اما با توجه به آمادگی برای خرید در انتهای قیف ، انتظار داشتیم نوک ترازو را به نفع آنها ببینیم.

افسوس و افسوس ، هیچ تاس.

قصد محلی (10،573 نتیجه)
از نظر فنی ، ما هدف محلی را به عنوان زیرمجموعه ای از اهداف معامله ای طبقه بندی می کنیم. این احتمال وجود دارد که تنها دلیل جستجوگر بازدید از فروشگاه ، این باشد که اگر محصول موردی باشد که می خواهد با آنها به خانه ببرد. اما از آنجا که جستجوهای محلی معمولاً نتایج متفاوتی را از سایر نمایشگرهای معاملاتی ما نشان می دهند ، ما به طور جداگانه به آنها نگاه می کنیم.


در اینجا ، سرانجام سلطنت آمازون توسط بزرگترین رقیب خود ، والمارت ، غصب شد و یلپ اولین ظاهر خیره کننده را به دست آورد تا بهترین خرید را پایین بیاورد و eBay را از لیست خارج کند.

با توجه به این که جستجوگران محلی قصد شکار یک فروشگاه آجر و ملات را دارند ، این حس را داشت که والمارت بر آمازون پیروز شود. گفته می شود ، این یک نکته باورنکردنی است که آمازون اجازه نمی دهد فقدان موقعیت مکانی فیزیکی بر خرده فروشی خود معلول شود ، به خصوص وقتی نام محلی نام بازی باشد (یک مکان به معنای واقعی کلمه بخشی از این نمایش داده ها است).

در مورد Yelp ، آنها یک منبع قابل اعتماد برای افرادی هستند که در تلاش برای یافتن IRL کسب و کار هستند - بنابراین تعجب آور نبود که آنها را در SERP های محلی ما ببینند. مانند ویکی پدیا ، Yelp دارای صفحات محصول یا دسته بندی به خودی خود نیست ، اما نشانگرهایی دارند که صفحات دارای چندین لیست کسب و کار را نشان می دهند (ما آنها را به عنوان صفحات دسته بندی طبقه بندی کردیم) ، و همچنین نشانگرهایی را نشان می دهد که لیست های تجاری واحدی را نشان می دهند (صفحات محصول ما) . ما همچنین برای بررسی ها نشانگرهایی پیدا کردیم که مناسب برای تجزیه و تحلیل ما بودند.

سرانجام ، وقتی صحبت از محتوا شد ، صفحات و دسته بندی محصولات (دوباره!) در این SERP ها بیشترین حضور را نشان دادند. پس اینجا چه خبر است؟

پیشگویی (غیر منتظره)
هنگامی که ما قصد داریم نوع محتوا را که برای اهداف جستجوی مختلف ظاهر می شود ، مورد بررسی قرار دهیم ، انتظار داشتیم تغییرات بیشتری را از یک سطح به سطح دیگر مشاهده کنیم. ما فکر کردیم که برای داشتن هدف اطلاع رسانی ، بررسی های بیشتر و راهنماهای خریدار برای مقاصد تجاری و بیشتر صفحات محصول با هدف معاملات ، صفحات دسته ای زیادی را پیدا خواهیم کرد.

درعوض ، فهمیدیم که صفحات طبقه بندی بهترین انتخاب Google برای کلمات کلیدی خرده فروشی در تمام سطوح هدف جستجو است. صرف نظر از این که یک سؤال خاص چقدر است ، به نظر می رسد صفحات دسته نخستین نقطه دستیابی در هنگام شکار کالاهای خرده فروشی است. پس چرا ممکن است اینگونه باشد؟

با جستجوی پاسخ به سایت های برنده ما ، به نظر می رسد که صفحات دارای آمیخته هدف بمب نقطه کام برای آمازون ، والمارت ، بی بی و بهترین خرید هستند.

صفحات دسته بندی آنها حاوی: تصویری از هر نوع محصول و یک نسخه کپی توصیفی کوتاه برای کمک به جستجوگرها محدود کردن گزینه های خود (قصد اطلاعاتی) است. سیستم بررسی یا رتبه بندی برای مقایسه سریع (قصد تجاری)؛ و قیمت گذاری اطلاعات و یک روش روشن برای خرید (قصد معامله).


با دنبال کردن هر یک از موارد به صفحه محصولات تعیین شده خود - دومین نوع از محتوای بازگشت یافته - شما یک رویکرد ترکیبی از قصد را پیدا خواهید کرد. در حقیقت ، با داشتن پیشنهادات جایگزین ، مانند "افرادی که خریداری کرده اند" و "محصولات مشابه" نیز روی آنها ظاهر می شود ، تقریباً شبیه صفحات دسته می شوند.

این رویکرد صفحه محصول با آنچه که اغلب در مغازه های سبک بوتیک مشاهده می کنیم متفاوت است. مثلاً Stutterheim را بخرید (آنها بارانی های بارانی را برای آب و هوا ونکوور ما ایده آل می فروشند). صفحات محصولات آنها یک تمرکز واحد دارند: این مورد را خریداری کنید.

از آنجا که مغازه های کوچکتر کالای بی پایان کالاها را ندارند ، صفحات محصولات آنها باید برای معامله سخت تر عمل کنند - هیچ گونه حواس پرتی مجاز نیست. فروشندگان بزرگ مانند آمازون؟ آنها به اندازه کافی چیزهایی را برای نگه داشتن جستجوگرها در اختیار دارند تا اینکه در چیزی که دوست دارند گیر بیفتند.


برای اینکه دریابید که در هر مرحله از قلم هدف چه نوع محتوا را ارائه می دهید ، کلمات کلیدی خود را با استفاده از قسمت جستجو تقسیم کنید و ردیابی کنید که کدام یک از صفحات شما رتبه بندی می شود ، و همچنین چقدر خوب آنها را تبدیل می کنید. این امر به شما کمک می کند تا آنچه را که جستجوگران شما مفیدترین می دانند ، کشف کند.

آماده اید تا از بینشهای مبتنی بر قصد حتی بیشتر استفاده کنید؟ با استفاده از قصد جستجو برای برقراری ارتباط با مصرف کنندگان ، اطلاعات کامل را بگیرید.

چه نوع بینش جستجوگرایی را حفر کرده اید؟ در نظرات به ما اطلاع دهید!

درباره TheMozTeam -

هوی ، ما موزیم خانه Roger MozBot ، منابع و آموزش SEO و نرم افزارهایی که به شما کمک می کنند تا از قدرت سئو استفاده کنید ، خواه بخواهید مشتریان را به سمت وب سایت خود هدایت کنید و هم به درب ورودی خود.

راهنمای عملی برای یافتن آدرس ایمیل هر کسی

نحوه برخورد با نظرات منفی جعلی در Google

پیوندهای PBN را بخرید

، ,صفحات ,یک ,هدف ,قصد ,بندی ,را به ,دسته بندی ,صفحات دسته ,، ما ,خود را ,برای کلمات کلیدی ,برای برقراری ارتباط

مشخصات

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

| طراحی سایت | طراحی وب سایت | طراحی سایت حرفه ای | بهینه سازی سایت | طراحی | سئو | طراحی سایت بازرگانی | تاریخ امروز , ساعت و تقویم ایرانی امروز دنیای اخبار، الکترونیک، روباتیک، شبکه های کامپیوتری، موبایل و تعمیرات زیرخاکی | دفینه | گنج کتابخانه عمومی ایت الله خامنه ای اهواز گیلان من reaustunachpu iccomtingness Vincent's blog ثبت فوری شرکت - ثبت برند فارسی